اسکنر عنبیه چشم به گلکسی نوت 7 اضافه می شود

 


طی هفته‌های گذشته رندهای مختلفی از گلکسی نوت 7  شامل دو دوربین جلو منتشر شده است که به نوعی گواه مجهز بودن این گوشی به اسکنر عنبیه چشم هستند


 
شرکت سامسونگ در حال آماده سازی پرچمدار جدید خانواده گلکسی نوت یعنی نوت 7 خود است و مطابق با دعوت نامه‌ای که از رویداد رونمایی از گلکسی جدید این شرکت منتشر شده است، این گوشی در تاریخ دوم آگوست، حدود دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد که از میان شایعات مختلفی که درباره مشخصات احتمالی این گوشی خوانده‌ایم، یکی از آنها به صورت رسمی البته نه توسط سامسونگ، تایید شده است. گزارشی که به تازگی از کره منتشر شده است تایید می‌کند که فبلت جدید سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم در بخش جلویی مجهز خواهد بود. با تک شات  همراه باشید.

این خبر توسط وب سایت خبری The Korea Times منتشر شده است، که با انتشار یک گزارش اختصاصی مدعی شده شرکت Patron، یک شرکت کره‌ای تولید کننده دوربین، مسئول تولید اسکنرهای عنبیه چشم گلکسی نوت 7 سامسونگ خواهد بود. در این گزارش هم چنین به این نکته اشاره شده است که شرکت سامسونگ از مدت‌ها پیش و از زمان طراحی گلکسی S4 که در سال 2013 به بازار عرضه شد، در فکر مجهز کردن محصولات خانواده گلکسی خود به فناوری اسکن عنبیه چشم بوده است.
 
در هر حال این خبر که به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده است، چندان تعجب برانگیز نیست زیرا سامسونگ چندی پیش اولین محصول مجهز به اسکنر عنبیه چشم خود را که یک تبلت به نام Galaxy Tab Iris بود، معرفی کرد، تبلتی 200 دلاری که به صورت خاص برای مقامات دولتی کشور هند طراحی شده است. از سوی دیگر در زمان معرفی گلکسی S5 نیز شایعات مختلفی مبنی بر تجهیز این گوشی به اسکنر عنبیه چشم منتشر شد، اما بعدها گفته شد که این فناوری به واسطه استفاده از اولین نسل اسکنر اثرانگشت سامسونگ در این گوشی استفاده نشده است.
 
طی هفته‌های گذشته رندهای مختلفی از گلکسی نوت 7  شامل دو دوربین جلو منتشر شده است که به نوعی گواه مجهز بودن این گوشی به اسکنر عنبیه چشم هستند. به گفته Korea Times، فناوری اسکن اثر انگشت برای تایید هویت 40 ویژگی خاص را در اثر انگشت افراد شناسایی می کند، این در حالی است که اسکر عنبیه چشم می تواند به منظور تایید هویت افراد 266 ویژگی خاص را در عنبیه چشم آنها شناسایی کند به این ترتیب این فناوری از دقت و امنیت بسیار بیشتری برخوردار است.
نوشته اسکنر عنبیه چشم به گلکسی نوت 7 اضافه می شود اولین بار در mcipin پدیدار شد.

اسکنر عنبیه چشم به گلکسی نوت 7 اضافه می شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog