{امام} خمینی و انقلاب نماد فرقه گرایی هستند!

به گزارش اویس ، در حالی که طی سال های اخیر بسیاری از علمای شیعه و سنی جهان، امام خمینی را نماد وحدت اسلامی معرفی کرده اند و حتی جریان های افراطی شیعه به دلیل حمایت امام خمینی از وحدت مسلمین ایشان را مورد هتاکی قرار می دهند. عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی امام خمینی را نماد فرقه گرایی معرفی کرده است. او در گفتگوی خویش با العربیه چنین گفته است
“فرقه‌گرایی با آمدن خمینی در سال ۱۹۷۹، به منطقه آمد. ایران “حزب‌الله” را به عنوان اولین سازمان تروریستی فرقه‌گرا در منطقه به وجود آورد.
از زمان برآمدن انقلاب ایران، پادشاهی سعودی هیچ کنش ستیزه‌جویانه بر علیه ایران نداشته است و این در حالی است که ایران به اعمال خصمانه برعلیه سعودی و دیگر کشورهای خلیج عربی روی آورد”
عادل الجبیر در حالی حزب الله و امام خمینی را به اقدامات تروریستی متهم کرده که تاریخ دویست سال گذشته شبه جزیره عربستان نشان می دهند تروریست واقعی کیست؟
حافظ وهبه “نماینده تام‌الاختیار و مستشار عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان در بریتانیا” کتابی تحت عنوان (جزیره‌العرب فی قرن العشرین) نوشته است. او در بخشی از کتاب یکی از شنیده‌هایش را از زبان (عبدالعزیز) در باره قساوت و خونریزی سعود (جد عبدالعزیز) این‌گونه نقل می‌کند :
سعود مشهور بود به قساوت نسبت به مجرمین. من بارها از زبان سلطان شنیدم که می‌گفت: یک بار برخی از شیوخ قبیله مطیر را زندانی کرد. بعضی از بزرگان و ریش‌سفیدان   جهت شفاعت و پوزش‌خواهی نزد او آمدند .او دستور داد سرهای زندانیان را قطع کرده و سرها را اطراف سفره غذایی چیده و کسانی که برای شفاعت واعتزار آمده بودند بر سر سفره نشانده و آنان را مجبور به خوردن غذا از آن سفره کرد .
کان سعود مشهوراً بالقسوه علی المجرمین .سمعت مراراً من جلاله الملک أنه حبس مره بعض شیوخ  مطیر، فجاء بعض کبارهم للاستشفاع لهم و آنس منهم روح الاعتزار فأمر بقطع رؤوس المسجونین ، وأحضر رؤوسهم علی مائده قدمت لبنی عمهم الذین جاءو للاستشفاء فیهم ثم أمرهم بالأکل من المائده
جزیره العرب فی القرن العشرین ص۲۴۹
نوشته {امام} خمینی و انقلاب نماد فرقه گرایی هستند! اولین بار در اویس پدیدار شد.

{امام} خمینی و انقلاب نماد فرقه گرایی هستند!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog