ذبح یک کودک ۱۰ ساله توسط تروریست های زنکی + فیلم

به گزارش اویس به نقل از ابنا، در ویدئویی که به تازگی منتشر شده تکفیری‌ها یک پسربچه وحشت‌زده را که حدودا ۱۰ ساله به نظر می‌رسد، در عقب یک کامیون مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس یکی از مردان موهای پسربچه را می‌کشد و دقایقی بعد همان مرد سر پسربچه را از تنش جدا می‌کند.
تروریست‌های “جنبش نورالدین زنکی” وابسته به ارتش آزاد سوریه که یک گروه شورشی مخالف دولت است، عاملان این جنایت هولناک معرفی شده‌اند. آن طور که در ویدئو عنوان شده شورشیان این پسربچه را یک مبارز فلسطینی حامی دولت بشار اسد خوانده‌اند.
در این ویدئو، یکی از عناصر مسلح با چاقویی کوچک یک کودک را پشت کامیون سر می‌برد، و یکی دیگر از عناصر مسلح که در کنار او ایستاده، فریاد می‌زند “هیچ کس را در حندرات رها نمی‌کنیم”.
این جنایت وحشیانه در حوالی حندرات، واقع در شمال شهر حلب، روی داده است؛ منطقه‌ای که در آن درگیری‌های شدیدی میان نیروهای دولتی و تروریست‌های تکفیری در جریان است. پسربچه‌ای که در این ویدئو دیده می‌شود در شبکه‌های اجتماعی با نام «عبدالله عیسی» شناسایی شده است.
یکی از مردانی که در این ویدئو دیده می‌شود عبدالله عیسی را عضو گروه لواء قدس معرفی می‌کند؛ گروهی متشکل از شبه‌نظامیان فلسطینی- سوری حامی دولت سوریه‌ که از سال ۲۰۱۳ در حومه حلب وارد جنگ‌های داخلی شده است.
عنب بلدی، وبسایت نزدیک به این گروه تروریستی از یکی از مسئولان سیاسی جنبش نورالدین زنکی نقل کرده که محتوای ویدئوی منتشر شده تحت بررسی است و چنانچه هر کدام از اعضای این گروه مرتکب جرمی شده باشد به دادگاه نظامی ارجاع داده خواهد شد.
این وبسایت همچنین به نقل از یکی از مشاوران حقوقی ارتش آزاد سوریه نوشته مسببان این واقعه باید پاسخگوی اعمال‌شان باشند.
«رامی عبدالرحمن» مدیر مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن به خبرگزاری فرانسه گفت: این کودک در منطقه حندرات بازداشت شد، ولی او را در منطقه المشهد در شرق محل بازداشتش سربریدند. این منطقه تحت کنترل مخالفان در شهر حلب است.
سازمان عفو بین‌الملل اخیرا گزارشی از جنایات عناصر جنبش نورالدین زنکی منتشر کرده که در آن به اعمالی چون آدم ربایی و شکنجه اشاره شده است.
اردوگاه عین الطال در حوالی حندرات ، تا پیش از شروع جنگ داخلی در سوریه، میزبان حدود ۷ هزار آواره فلسطینی بود، اما از سال ۲۰۱۳ و همزمان با اوج گرفتن درگیری‌ها در حلب، ساکنان آن بی‌جا شده‌اند.

نوشته ذبح یک کودک ۱۰ ساله توسط تروریست های زنکی + فیلم اولین بار در اویس پدیدار شد.

ذبح یک کودک ۱۰ ساله توسط تروریست های زنکی + فیلم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog