روی میز (سرد بنوشید)

تابستان گرم را با محصولات نوشیدنی‌ساز دیجی‌کالا، خنک پشت سربگذارید‌ ‌
در فصل تابستان، نوشیدن نوشیدنی‌های خنک به یکی از عادت‌ها و لذت‌های روزمره تبدیل می‌شود. مخصوصا برای آن‌هایی که بیرون از خانه کار می‌کنند و مجبورند سر ظهر یا عصر در   مسیر محل کار تا خانه،  هوای دم‌کرده‌ی تابستان را تحمل کنند. با خرید محصولات‌ سرو و آماده‌کردن نوشیدنی‌ از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا، می‌توانید تابستانی خنک را به خانه‌تان بیاورید.

یخ‌دان والرین
بعضی از یخدان‌ها قاشق‌های خوش‌فرم ندارند و بعد از چند بار تلاش، دست آخر نمی‌شود یخ را از داخل یخدان برداشت. طراحی قاشق یخدان «والرین» مدل «HZ-3857» به شکلی است که می‌توانید به‌راحتی با آن یخ را از داخل یخدان بردارید. جنس دسته‌ی یخدان والرین چرمی است و ترکیبش با بدنه‌ی شیشه‌ای و قاشق استیل، این یخدان را از محصولات مشابه دیگر متفاوت کرده است.
لیوان ایکیا
اگر در لیوان بزرگ شیشه‌ای «ایکیا» مدل «mojd» یک آب‌هویج بستنی خنک بریزید و آن را جلوی مهمان تازه از راه رسیده‌تان بگذارید، بعید است تا آخر تابستان، مزه‌ی این آب‌هویج بستنی از یادش برود.
‌ ‌

ست لیوان سیلیکا
لیوان‌های بلند و باریک شیشه‌ای انتخاب خوبی برای سرو نوشیدنی‌های رنگی مثل شربت پرتقال، آلبالو و انواع شیک‌ها هستند. اگر اهل درست‌کردن شیک هستید، ست شش‌تایی لیوان «سیلیکا» مدل « Java SL-JV01G6» به کارتان می‌آید.
قاشق شربت‌خوری ناب استیل
می‌توانید قاشق‌های شربت‌خوری را متفاوت از ست قاشق و چنگال اصلی‌تان انتخاب کنید. قاشق شربت‌خوری «ناب ‌استیل» مدل «برلین» طراحی زیبایی دارد و برای سرو در کنار لیوان‌هایی با طراحی کلاسیک و مدرن مناسب است.
‌ ‌

ماگ ایکیا
اگر اصراری بر هم‌رنگ بودن ماگ‌های نوشیدنی‌تان ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به تعداد نیازتان از ماگ «ایکیا» مدل  «fargrik»   بخرید و با یک سینی رنگی از مهمان‌های‌تان پذیرایی کنید. این ماگ‌های سرامیکی علاوه بر تنوع رنگ، وزن سبکی هم دارند.
پارچ و لیوان کریستال آر سی آر
پارچ و لیوان ست، چیدمان میز یا سفره‌ی پذیرایی را زیباتر می‌کند. می‌توانید از ست پارچ و لیوان کریستال «آر سی آر» مدل « Diamante » برای سرو آب‌میوه سر میز صبحانه یا عصرانه‌ استفاده کنید.
‌ ‌

آب‌میوه‌گیری بهی
حتما دستگاه‌های نسبتا بزرگ آب‌‌میوه‌گیری را در مغازه‌های آب‌میوه‌فروشی دیده‌اید. در این دستگاه‌ها می‌توان سیب و پرتقال را بدون خرد کردن داخل آب‌میوه‌گیری انداخت و آب‌میوه‌ی طبیعی نوش‌جان کرد. آب‌میوه‌گیری «بهی» مدل « BQF-0814YGW» درواقع یک عصاره‌گیر است. این محصول قدرت بالایی دارد و آب‌ میوه‌‌ها را با سرعت و لرزش پایین و صدای بسیار کم می‌گیرد و همین سرعت کم باعث می‌شود آبگیری میوه‌ها بهتر انجام شود. در آب‌میوه‌گیری بهی، تفاله‌ها به‌خوبی جدا شده و برخلاف آبمیوه‌گیری‌های سریع، وارد نوشیدنی نمی‌شوند.
‌ ‌

مخلوط کن مولینکس
مخلوط‌کن «مولینکس» مدل « LM313A28» با توان مصرفی ۵۰۰ وات قدرت مناسبی دارد و به‌راحتی می‌تواند مواد غذایی را مخلوط کند. پارچ مخلوط‌کن LM313A28 حدود پنج لیوان گنجایش دارد و برای درست‌کردن اسموتی‌های خنک در بعدازظهر تابستان، برای یک خانواده‌ی چهارنفره انتخاب مناسبی است.

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌


The post روی میز (سرد بنوشید) appeared first on دیجی‌کالا مگ .

روی میز (سرد بنوشید)


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog