دانلود انیمیشن Zootopia 2016 با دوبله فارسی

Zootopia 2016 یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Walt Disney Animation Studios ساخته شده است . کمپانی والت دیزنی یکی از کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی می باشد که سابقه ساخت انیمیشن های موفقی چون Winnie the Pooh و 101 Dalmatians: The Further Adventures of Thunderbolt را در کارنامه هنری خود دارد ، این کمپانی یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید فیلم انیمیشن می باشد و نسل های مختلف با آثار آنها آشنایی دارند . کارگردانی این انیمیشن برعهده Rich Moore بوده است که یکی از کارگردانان موفق در زمینه ساخت انیمیشن می باشد و سابقه ساخت انیمیشن های موفقی چون The Simpsons و Wreck-It Ralph را دارد و در سال 2013 برای ساخت انیمیشن تحسین شده Wreck-It Ralph نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال شده است . انیمیشن کارتونی Zootopia 2016 یکی از انیمیشن های مورد انتظار سال 2016 می باشد .

سایر توضیحات : در یک شهر خیالی که حیوانات در آن زندگی می کنند و مسئولیت اداره شهر نیز برعهده خودشان می باشد یک اتفاق ناگوار باعث می شود که یک روباه مکار و حیله گر و یک خرگوش که به تازگی پلیس شده است مجبور به همکاری با یکدیگر شوند تا پرده از فعالیت های غیر قانونی جنایتکاران حاضر در شهر بردارند ، در ابتدا آنها فکر می کنند که می توانند به سرعت این پرونده را بسته و به این همکاری ناخواسته پایان دهند اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از آغاز تحقیقاتشان آنها متوجه می شوند که این فعالیت های جنایتکارانه ریشه در اعماق شهرشان دارد و آنها به راحتی قادر به شکست خلافکاران نیستند . از بازیگران حاظر در این فیلم انیمیشن می توان به Ginnifer Goodwin ، Jason Bateman و Idris Elba اشاره کرد که هر سه آنها از بازیگران موفق سینمای جهان می باشند .

مشخصات دیگر :
– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی
– کارگردان : Rich Moore
– شرکت سازنده : Walt Disney Animation Studios
– محصول کشور : ایالات متحده
– تاریخ انتشار : 2016
– مدت زمان : 108 دقیقه
– زبان پخش : انگلیسی و فارسی
– کیفیت نمایش : 720p BRip & 1080p BRip & 1080p BluRay
– فرمت فایل : MKV
– زیرنویس فارسی : دارد
– پیوند : IMDB
به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

http://download.ir/wp-content/uploads/2016/02/Zootopia.Official.Trailer.mp4
Zootopia 2016

دانلود انیمیشن Zootopia 2016 با دوبله فارسی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog