شناسایی عنصر داعشی توسط زن ایزدی در آلمان

به گزارش “داعش نیوز” , بانوی ایزدی ای که از کشتار وسیع زنان ایزدی در سوریه جان سالم به در بُرده و اکنون در آلمان تحت درمان قرار دارد، یکی از عناصر شکنجه زنان ایزدی را در در کمو آوارگان سوری در آلمان شناسایی و به پلیس معرفی کرد.
این زن ایزدی با حمله داعش به مناطق ایزدی نشین سوریه به اسارت این گروه تروریستی تکفیری درآمد و پس از تحمل چهارماه اسارت و آزار و اذیت، در نهایت موفق به فرار از دست تروریست ها شد.
اکنون این بانوی ایزدی پس از گذشت ماه ها از آن وقایع تلخ، عامل شکنجه خود را در دورانی که در اسارت داعش بود، در کشور آلمان شناسایی کرد.
وی «ابو شجاع دنایی» را که در عضویت داعش است و در حال حاضر با استفاده از فرصت پیش آمده خود را آواره سوری معرفی کرده و در میان سیل آوارگان وارد آلمان شده است، در سوپر مارکتی در شهر “بادن” شناسایی کرد و بلافاصله نیروهای پلیس و امنیتی را در جریان گذاشت.
شایان ذکر است، کشورهای اتحادیه اروپا پیش از این نگرانی خود را از ورود احتمالی عناصر داعش در میان سیل عظیم آوارگان سوری و عراقی به این کشورهای اعلام کرده بودند و اکنون پس از شناسایی یکی از عناصر این گروه تروریستی که در قالب آواره سوری در کمپ های نگهداری آورگان در آلمان جای گرفته است، این نگرانی ها تشدید می شود.




نوشته شناسایی عنصر داعشی توسط زن ایزدی در آلمان اولین بار در داعش نیوز پدیدار شد.

شناسایی عنصر داعشی توسط زن ایزدی در آلمان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog