اعزام کاراته‌کاهای بانوان هرمزگان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

جنوبی ها
اعزام کاراته‌کاهای بانوان هرمزگان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

نائب‌رئیس بانوان هیأت کاراته هرمزگان گفت: تیم کاراته بانوان استان هرمزگان متشکل از 17 ورزشکار به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخاباتی تیم ملی در دو بخش کاتا و کومیته اعزام می‌شود که این مسابقات به میزبانی تهران انجام خواهد شد.
زهرا فتاح‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: تیم کاراته بانوان استان هرمزگان متشکل از 17 ورزشکار به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخاباتی تیم ملی در دو بخش کاتا و کومیته اعزام می‌شود که این مسابقات به میزبانی تهران انجام خواهد شد.
وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی از تاریخ 31 تیرماه تا 6 مردادماه به مدت 7 روز در تهران برگزار و مجموعه ورزشی شهید کبکانیان میزبان ورزشکاران کاراته بانوان خواهد بود.
نائب‌رئیس بانوان هیأت کاراته هرمزگان گفت: کاتاروهای هرمزگان متشکل از خانم‌ها معصومه میرزایی، مهلا غفاری و بیتا نامجو هستند که در تاریخ 29 تیرماه به تهران اعزام شدند و ورزشکاران بخش کومیته را خانم‌ها سمیه تکمار، مژده قاسمی، سارینا رضایی، اطهره رحیمی، فاطمه عسکری، سحر اچرش، فاطمه شعبانی، زهرا نیکوکار، مریم چمانی، هانیه رضوانی و بیتا نامجو تشکیل می‌دهند که یکم مردادماه به تهران اعزام می‌شوند.
فتاح‌پور ادامه داد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مسابقات اعزام نفرات برتر به مسابقات جهانی اتریش می‌باشد که آبان‌ماه در شهر لینز اتریش برگزار خواهد شد.
نائب‌رئیس بانوان هیات کاراته هرمزگان تصریح کرد: سمیه تکمار که در این رقابت‌ها در رده سنی امید شرکت می‌کند در دور قبل در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مقام سوم شده است و در این مسابقات شانس وی برای کسب مدال طلا بسیار بالا است.
نوشته اعزام کاراته‌کاهای بانوان هرمزگان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

اعزام کاراته‌کاهای بانوان هرمزگان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog