ابزارک فرم ورود تب بندی شده پیشرفته

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
در بسیاری از وبسایت ها که شاید وردپرس هم هستند مشاهده کرده اید که چنانچه کاربران در وبسایت مورد نظر حساب کاربری داشته باشند میتوانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته و اختیارات به مراتب کاملتری دارند. اما ابزاراکی که در وبسایت مشاهده مشود جالب است. زیرا یک فرم ورود بسیار ساده بوده که کاربر با وارد کردن اطلاعات خود در همان فرم ابزارک، میتواند بدون رفتن به صفحه جدیدی در وبسایت و حساب کاربری خود وارد شود.
   افزونه رسپانسیو اسلایدر محتوا در وردپرس
افزونه وردپرس ابزارک ورود به حساب Tabbed Login Widget
با این افزونه در وبسایت وردپرس خود میتوانید یک ابزارک در دسترس رار دهید تا کاربران بتوانند وارد شوند. ابزارکی که با این افزونه ساخته میشود دارای ۳ تب مختلف است. تب اول برای ورود به حساب است و دو زمینه همیشگی نام کاربری و ایمیل را دارد، تب دوم برای ثبت نام فوری کاربران است و کاربر میتواند در همانجا ثبت نام کند و تب سوم هم برای بازیابی اطلاعات عبور است که کاربر در همان ابزارک و با جابجایی بین تب ها میتواند نیاز خود را رفع کند.
از آنجا که این افزونه بسیار کاربردی است نوسط توسعه دهنده های عزیز داخل نیز به زبان فارسی نیز ترجمه شده و میتوان از نسخه فارسی آن استفاده کرد تا تسلط بیشتری روی کار داشته باشید.
 
افزونه وردپرس Tabbed Login Widget
   دریافت مستقیم Login Widget
   مشاهده مشخصات
 
با سپاس از شما دوستان، امیدواریم این افزونه ی وردپرس برای شما کاربردی باشد.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب بازی وردپرس – قالب املاک وردپرس – قالب مجله خبری وردپرس

ابزارک فرم ورود تب بندی شده پیشرفته


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog