ساخت صفحه و ابزارک پرفروش ترین ها در ووکامرس

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
وردپرس و ووکامرس میتوانند یک فروشگاه کامل را به رایگان در اختیار ما قرار دهند. یکی از قابلیت هایی خوبی که همیشه ووکامرس ارائه میدهد رتبه بندی های مختلف در فروشگاه است مثلا پرفروش ترین محصول در زمینه مشخصی، یا همکارانی با بیشترین فروش و ازین دست رتبه بندی ها که امروز با افزونه دنباله این آموزش میتوان به یکی از این رتبه بندی ها به طرز خوبی استفاده کرده و با امکانات قابل سفارشی سازی بهترین ها را در معرض دید قرار داد.
   داشبورد آنالیتیکز گوگل در وردپرس
افزونه ووکامرس نمایش بهترین فروشندگان YITH WooCommerce Best Sellers
این افزونه به شما اجازه میدهد که یک ابزارک بسازید و بهترین فروشندگان را در آن قرار دهید یا اینکه میتوانید برای بهترین فروشندگان فروشکاه ووکامرس خود یک صفحه بسازید تا این بخش را هر چه کاملتر پیش ببرید. این افزونه میتواند همیشه فهرستی از محصولات پرفروش را در دسترس قرار دهد و به این شکل باز هم سهمی در افزایش فروش فروشگاه ووکامرس شما داشته باشد.
به این صورت که کاربرانی که از فروشگاه شما بازدید کرده و دنبال محصولاتی میگردند که محبوبیت داشته باشد بنابراین این ابزارک آن ها را به این قسمت راهنمایی میکند سپس مشتریان جدید به آنچه دیگران انتخاب کرده نظری انداخته و آنان نیز دست به خرید میزنند. لازم است بدانید این افزونه یکی از افزونه های توصیه شده برای استفاده در فروشگاه ووکامرس است.
 
افزونه ووکامرس YITH WooCommerce Best Sellers
   دریافت مستقیم Best Sellers
   مشاهده مشخصات
 
دوستان ممنونیم که با ما همراه شدید .
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

ساخت صفحه و ابزارک پرفروش ترین ها در ووکامرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog