اولین تصویر از تروریست نوجوان داعشی در آلمان + عکس

به گزارش اویس ، پس از اینکه روز دوشنبه هفته جاری رسانه ها در خبری اعلام کردند یک پناهجوی ۱۷ ساله افغانستانی در قطار شهر وورتسبورگ با حمله به مسافران باعث زخمی شدن تعدادی از شهروندان آلمانی شد و به ضرب گلوله پلیس کشته شد. حالا رسانه‌های آلمان گزارش داده‌اند که این نوجوان ۱۷ساله که پنج تن را با چاقو زخمی کرد، شهروند پاکستانی بوده نه از افغانستان.
ساعاتی پس از این اقدام تروریستی رسانه های داعش ویدیویی را از این نوجوان منتشر کردند که خودش را محمد ریاض معرفی می‌کند و به زبان پشتو از تصمیمش در مورد حمله سخن می‌گوید. تروریست نوجوان در این ویدیو که پیش از حمله برداشته شده می‌گوید که یک سرباز داعش است و یک عملیات مقدس را در آلمان آغاز می‌کند.
مقام‌های جنایی آلمان پس از مقایسه چهره نوجوان حمله‌کننده با ویدیوی نشرشده، تایید کردند که این ویدیو متعلق به همان نوجوان است و همچنین شاهدان نیز پذیرفته‌اند که ویدیو در وورتسبورگ، جایی که حمله شده ثبت گردیده‌است.
شبکۀ تلویزیونی z.d.f آلمان از قول منابع امنیتی گفته‌است که او در این صحبت برخی از واژه‌های پاکستانی را به کار برده و کارشناسان زبان هم گفته‌اند که این لهجه بیش‌تر پاکستانی است.همچنین پلیس در اتاقی که این نوجوان زند‌گی می‌کرده در کنار پرچم گروه داعش یک سند پاکستانی نیز پیدا کردند
نوشته اولین تصویر از تروریست نوجوان داعشی در آلمان + عکس اولین بار در اویس پدیدار شد.

اولین تصویر از تروریست نوجوان داعشی در آلمان + عکس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog