ماشین آلات صنعتی

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


شرکت لیبهر از جمله شرکت هایی قدیمی و با سابقه در زمینه تولید ماشین آلات عظیم جثه معدنی میباشد, محصولات این کارخانه در کشور خودمان نیز از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است , امروز میخواهیم در مورد یکی دیگر از شاهکارهای تولیدی این شرکت توضیحاتی بدهیم .

شاول لیبهر ۹۹۶ به گونه ای طراحی و ساخته شده که در محیط و شرایط کاری بسیار دشوار به راحتی کار میکنه و از سایر رقبای خودش پیشی گرفته , شرکت لیبهر عمر طولانی قطعات و کیفیت بالای ساخت آنرا تضمین کرده ,بهترین طراحی در توزیع نیروی مکانیکی برای بارگیری و بلند کردن بار از جمله ویژگی های این دستگاه میباشد.

از دیگر ویژگیهای این دستگاه میتوان به طراحی بسیار پهن باکت این دستگاه اشاره کرد که با این ویژگی مقدار ۲ برابر حجم بارگیری باکت افزایش پیدا کرده که نسبت به مدلهای قبلی و سایر رقبا بهتر ظاهر شده.

ویژگی جالب دیگر این دستگاه استهلاک پایین و هزینه تعمییرات و نگهداری بسیار پایین از جمله مزیتهای این دستگاه نسبت به مدل های مشابه دیگر برندها میباشد.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


نگاهی میکنیم به اعداد و ارقام در مورد این دستگاه :

موتور: ۲ موتور کومنز k1800B

قدرت موتور: ۳۰۰۰ اسب بخار

سرعت چرخش دکل : 3.50 rpm

وزن دستگاه در زمان بارگیری : ۷۵۰ تن

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


در آخر ویديوی جالب از لحظه بارگیری مواد معدنی مذاب توسط این غول عظیم الجثه رو برای شما گذاشتیم که ببینید واقعا در شرایط کاری دشوار این دستگاه به راحتی کار میکنه!!!!!

ماشین آلات صنعتی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog