فیلم جشنواره کن شهاب حسینی و فرهادی

دانلود فیلم جشنواره کن شهاب حسینی و فرهادی
شهاب حسینی بعد از دریافت جایزه جشنواره فیلم کن
شهاب حسینی جایزه بازیگر مرد جشنواره کن را از آن خود کرد به خاطر بازی اش در فیلم پرجایزه آًقای اصغر فرهادی به نام فروشنده. در این لحظات دیدنی اصغر فرهادی پشت تریبون قرار گرفت و از اینکه بخشی از مردم ایران را خوشحال کرد ابراز خرسندی نمود و البته تاکید کرد که فیلم های شادی نمی سازد. آقای شهاب حسینی هم بعد از قرار گرفتن در جایگاه از اصغر فرهادی ترانه علیدوستی و عوامل جشنواره قدردانی نمود و جایزه اش را به مردم ایران تقدیم کرد.
در این لحظات خاطره انگیز که شهاب حسینی با سپاس از خدا و یادی از پدر مرحومش صحبتش را آغاز کرد ترانه علیدوستی اشک شوق از چشمانش جاری شد.

نخل طلای بهترین بازیگری مرد برای سید شهاب حسینی
شهاب حسینی در حالیکه ترانه علیدوستی از خوشحالی اشک میریخت روی سن رفت و پس از گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد گفت : جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم و در ادامه از اصغر فرهادی و عوامل فیلم تشکر کرد. مهین شهابی داور ایرانی شصت‌و نهمین جشنواره کن نیز روی سن به سخنان حسینی گوش می‌داد.
 
http://www.dwar.ir/wp-content/uploads/4_447487067702690179.mp4
اصغر فرهادی و در آغوش کشیدن همسرش در جشنواره کن

جایزه بهترین فیلم‌نامه سهم اصغر فرهادی شد
جایزه بهترین فیلمنامه به اصغر فرهادی رسید تا فیلم فروشنده به دومین جایزه خود از این دوره از جشنواره برسد. فرهادی پس از اعلام نامش به عنوان برنده این جایزه همسرش را در آغوش گرفت و پس از حضور روی سن و دریافت جایزه گفت: روزی به همراه فیلمبردارم برای تماشای نسخه نهایی فروشنده به سینمایی رفتیم مسئول سالن گفت بیست دقیقه برای آماده شدن فیلم لازم است و در این فاصله فیلم جورج میلر یعنی مد مکس را برایم گذاشت و احساس کردم این یک نشانه خوب است. او در ادامه گفت: فیلم‌های من شاد نیستند اما امیدوارم با کسب این جایزه و جوایزم مردم ایران یا حداقل بخشی از آنان را شاد کنم.
فیلم سخنان اصغر فرهادی هنگام دریافت جایزه در پشت تریبون جشنواره کن
 
وپوپوپ
http://www.dwar.ir/wp-content/uploads/4_353726235118928433.mp4
بخشی از فیلم پر جایزه اصغر فرهادی با نام فروشنده با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی
http://www.dwar.ir/wp-content/uploads/4_238467828498301424.mp4

فیلم جشنواره کن شهاب حسینی و فرهادی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog