دانلود بازی پوکمان اندروید

بازی بسیار محبوب پوکمان که به تازگی کاربران زیادی را در جهان مشغول خود کرده است پوکمان نام دارد. اگه دوست دارید یک بازی رو تجربه کنید که شما رو به تحرک و راه رفتن وادار کنه و یا دنبال لاغر کردن هستید ولی برای پیاده روی همت کافی را ندارید این بازی جذاب رو از دست ندید.
بازی اندروید پوکمان
ماجرای بازی از این قرار است که یک پرفسور پی به وجود موجوداتی عجیب می برد و برای تحقیقات بیشتر بر این موجودات از شما به عنوان بازیکن درخواست می کند تا پوکمان ها را شکار کنید و با این وسیله به او در تکمیل تحقیقاتش کمک کنید.
بعد از انتخاب شکل ظاهری فرد بازی کنند شما وارد بازی می شوید . توجه کنید که برای انجام بازی حتما باید به اینترنت متصل باشید و جی پی اس شما روشن باشد. (فعلا ای پی ایران مورد قبول بازی نیست. پس فیلترشکن را هم فعال کنید. البته فقط لحظه اول اتصال به بازی فیلترشکن لازم است بعد می توانید فیلترشکن را ببنید)
در صفحه نمایشگر گوشی نقشه محل ایستادن خودتان را می بینید و تا چند متر اطراف شما اگر پوکمانی وجود داشته باشد نمایش داده می شود. اگر پوکمانی پیدا نکردید قدم بزنید تا یک پوکمان به تورتان بخورد! بعد با پرتاب توب باید پوکمان را شکار کنید . به این ترتیب لول خود را افزایش دهید. موجودات عجیب تر و خطرناک تر را شکار کنید و روز به روز پیشرفت کنید.
در آمریکا که این بازی به شدت رواج یافته است خرید و فروش پوکمان ها هم بازار داغی پیدا کرده است.(چیزی شبیه کلش آف کلنز) پس اگه می خواهید جزو اولین ها توی ایران باشید بجنبید!
بازی اندروید پوکمان
دانلود بازی اندورید پوکمان   حجم:۵۸مگابایت

دانلود بازی پوکمان اندروید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog