تاکید دولت به دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با دانشگاه‌ها


معاون اول رئیس جمهور گفت: ما به دستگاه‌های اجرایی مختلف تاکید کردیم که ارتباط جدی‌تری با دانشگاه‌ها و نخبگان کشور داشته باشند.


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز اسحاق جهانگیری عصر امروز در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به اینکه کمبودهای فراوانی در کشور وجود دارد، اما در جلسات مختلفی در خصوص کمبود بودجه دانشگاه ها صحبت می شود.


وی افزود: با تمام محدودیت هایی که اکنون وجود دارد اما دانشگاه ها قدم های راسخی را بر می دارند.


معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: دانشگاه موجب توسعه پایدار کشور می شود و توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز با محوریت این نهاد امکان پذیر خواهد بود.


جهانگیری با بیان اینکه دانشگاه باید فضایی با نشاط و امن داشته باشد، تصریح کرد: دانشگاه مرکز گفتگو، تبادل افکار و اندیشه ها است.


وی خاطرنشان کرد: دولت، نظام و جامعه انتظاراتی از دانشجویان و اساتید دارند که گره گشایی مشکلات جامعه مهمترین این انتظارات است.


معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: نخبگان باید به کمک دولت، گره های کشور را بگشایند و در مقطع فعلی مسائل اقتصادی مهمترین موضوعاتی است که می تواند به دست دانشگاه ها حل شود.


وی اضافه کرد: به دستگاه های اجرایی مختلف تاکید کرده ایم که ارتباط جدی تر و بیشتری با دانشگاه ها و نخبگان کشور داشته باشند.


جهانگیری با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است که پایگاه اصلی آن در دانشگاه ها وجود دارد.


 

تاکید دولت به دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با دانشگاه‌ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog