آغاز به کار نخستین مرکز کارآفرینی دانشجویی در خراسان جنوبی


عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند از آغاز به کار مرکز کارآفرینی دانشجویی برای نخستین‌بار در استان خبر داد.


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز سید علیرضا محمدزاده امروز در گفت‌وگو با فارس در بیرجند، اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل باید اقداماتی را انجام  داد که از تولید داخلی حمایت شود بنابراین ایجاد و توسعه کارآفرینی یکی از این اقدامات است.


وی با تأکید بر داشتن نوآوری در کسب‌وکار، افزود: جوانان فارغ‌التحصیل باید راه و روش کسب و‌کار و تولید ثروت برای خود را بیاموزند.


عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند بیان داشت: با توجه به قشر عظیم بیکاران به ویژه در بین جوانان دانشجو و فارق التحصیل در استان مرکز کارآفرینی دانشجویی راه‌اندازی شده است.


محمدزاده افزود: این مرکز با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ‌التحصیل و دانشجو و استفاده از تجربه و دانش آن‌ها ایجاد شده است.


وی اذعان داشت: این مرکز با همکاری دانشگاه پیا‌م‌نور، استانداری خراسان جنوبی و شهرداری بیرجند، برنامه‌های مختلفی در زمینه اشتغال جوانان ارائه می‌دهد.


عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بیرجن بیان داشت: مرکز کارآفرینی دانشجویی به عنوان یک کارگاه تولیدی برای دانشجویان است که در این مجموعه از تمامی رشته‌ها در بخش‌های حسابداری، بخش فروش، بخش اداری، بخش تولید و طراحی استفاده خواهد شد.


محمدزاده از جذب ۱۰۰ نیرو در این مرکز خبر داد و افزود: یکی از فعالیت‌های این مرکز برگزاری جشنواره کسب‌و‌کار با هزینه‌های بسیار ناچیز است اما خروجی کار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار خواهد بود.


وی از برگزاری همایش کارگاه کارآفرینی دانشجویی خبر داد و گفت: این کارگاه به عنوان یک کارگاه آموزشی توجیهی برگزار و شرایط همکاری با مجموعه بیان شد.


عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور بیرجن هدف اصلی برگزاری این کارگاه را آشنایی با راه‌های کارآفرینی با توجه به شعار امسال و تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، بکارگیری قشر جوان دانشجو و فارق‌التحصیل و ایجاد اشتغال با سرمایه اندک اعلام کرد.

آغاز به کار نخستین مرکز کارآفرینی دانشجویی در خراسان جنوبی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog