افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی امام رضا(ع) در لامرد

لامـــــرود به نقل از فارس؛ ظهر امروز با حضور امام‌جمعه لامرد، فرماندار این شهرستان، خیراندیشان و مردم شهر لامرد، پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی امام رضا(ع) این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
در مراسم افتتاحیه این پلی‌کلینیک تخصصی فرماندار لامرد در سخنانی اظهار داشت: امروز یکی از پروژه‌های مهم در لامرد افتتاح شد که یکی از پروژه‌های ارزشمند محسوب می‌شود و افراد بسیاری در این زمینه تلاش‌های شبانه‌روزی انجام داده‌اند.
 
 
عبدالرضا منصوری افزود: در چند سال گذشته گرفتن مجوز این کلینیک تخصصی کار آسانی نبود اما با تلاش‌های بسیاری که در آن زمان صورت گرفت این مجوز گرفته شد و شاید بسیاری به فکرشان نمی‌رسید که این کار عملیاتی شود و من لازم می‌دانم از تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی که در این مورد صورت گرفته است تشکر کنم چراکه اگر این پیگیری‌ها نبود امروز شاهد افتتاح کلینیک تخصصی نبودیم.
 
وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمت باید از خودگذشتگی و بسیاری از سختی‌ها را تحمل کرد تا به کام مردم شیرین باشد.
 
منصوری ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این پروژه شاهد استفاده هر چه‌بهتر مردم لامرد و مهر ارز آن باشیم و قرار نیست این درمانگاه عمومی باشد چراکه در بعد تخصصی فعالیت می‌کند و با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد متخصصان در این درمانگاه حضور پیدا می‌کنند و از جمله پروژه‌هایی به حساب می‌آید که با متد جدید تأمین اجتماعی است.
 
نماینده عالی دولت در لامرد بیان داشت: از چند روز گذشته فعالیت این درمانگاه شروع‌ شده است و با توجه به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در لامرد و مهر امیدواریم خدمات بسیار خوبی انجام شود.
 
به گزارش فارس، حاج عباس، شیخ حبیب و شیخ علی کاظمی با اعتباری بالغ‌ بر یک‌ میلیارد و 700 میلیون تومان در احداث کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی امام رضا(ع) همت داشته‌اند.
نوشته افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی امام رضا(ع) در لامرد اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی امام رضا(ع) در لامرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog