اعزام دانش آموزان علامرودشتی به اردوی استانی یاوران ولایت

لامـــــرود - سروان میرزاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت : بزرگترین گردهمایی دانش آموزان بسیجی استان فارس با عنوان دوره یاوران ولایت در شیراز برگزار می گردد.
مسئول بسیج دانش آموزی علامرودشت در خصوص این دوره گفت: دوره یاوران ولایت با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز بسیجی استان فارس در قالب دوره پنج روزه با هدف آموزش کار تشکیلاتی و تربیت فرماندهان واحد های مقاومت بسیج مدارس در شیراز برگزار می گردد.
میرزاده با اشاره به برنامه های این دوره اضافه کرد: در دوره استانی مباحثي چون ولايت پذيري، جريان هاي مقاومت ، استكبارستيزي و حاكميت ديني و همچنين مباحث آموزشي ومدیریتی، با حضور اساتيد توانمند به دانش آموزان بسیجی آموزش داده مي شود.
وی افزود : اول مرداد ماه ۴ دانش آموز پسر از سراسر بخش علامرودشت به اولین اردوی یاوران ولایت امسال اعزام میشوند. همچنین در مرحله دوم ۴ دانش آموز دختر از ۱۸ مرداد ماه به این دوره آموزشی اعزام خواهند شد.
این مسئول ادامه داد : دانش آموزان در پایان دوره و پس از دریافت مدرک در ابتدا سال تحصیلی ۹۵-۹۶ فعالیت خود را در مدارس بخش ادامه خواهند داد و تجربیات خود را با سایر دانش آموزان مدارس به اشتراک خواهند گذاشت.
وی در پایان با بیان اهمیت فضای مجازی افرود : تعداد ۴۰ دانش آموز دختر و پسر نیز در شهریور ماه جهت آشنایی با مبانی فضای مجازی و خبرنگاری. وسایر تخصصهای مورد نیاز بسیج دانش آموزی که در طول سال تحصیلی شناسایی شده اند، به دوره های تخصصی اعزام خواهند شد.
منبع: چاه عینی
نوشته اعزام دانش آموزان علامرودشتی به اردوی استانی یاوران ولایت اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

اعزام دانش آموزان علامرودشتی به اردوی استانی یاوران ولایت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog