ترس داعش از ملت ایران به برکت خون شهدا است



امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اقدامات داعش در کشورهای اسلامی گفت: داعش با کشوری مانند فرانسه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر فاصله دارد اما با این وجود اقدامات تروریستی را در این کشور انجام می‌دهد و باعث کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰۰ نفر می‌شود.
به گزارش “داعش نیوز”؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، امام جمعه موقت این شهر در خطبه های جمعه این هفته گفت: داعش در ۵۰ کیلومتری کشور ماست که به شکرانه خدا و فداکاری شهدای مدافع حرم و در سایه ولی فقیه، تکفیری‌ها تا به امروز نتوانسته‌اند به کشور ما نفوذ کنند.
فاضلیان امنیت و ترس داعش از ملت ایران را به برکت خون شهدا و قدرت ملت ایران در سایه ولایت فقیه دانست و افزود: ما هیچ ترسی از دشمنان و داعش نداریم.
وی با اعلام اینکه امروز در بسیاری از مسائل جامعه تقوا کمرنگ شده است گفت: وجود برخی رفتارها با فداکاری و ایثار شهدا همخوانی ندارد.
امام جمعه موقت ملایر در ادامه سخنانش بی‌عفتی، بی‌حجابی، بی‌توجهی به امور دینی، انجام برخی رفتارها در مراسم و جشن‌های عروسی را از جمله رفتارهای نامناسب دانست و تصریح کرد: این رفتارها در مملکت اسلامی و امام زمان(عج) جایگاهی ندارد.
فاضلیان، با اشاره به فرمایشات آیت‌الله بهجت، گفت: برخی از این رفتارها نامناسب است و انجام علنی گناه خود گناهی دیگر به حساب می‌آید.
وی در ادامه با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی برخی مدیران در کشور، یادآور شد: بسیاری از کارکنان و کارمندان دولت حقوق‍شان حتی به یک‌میلیون تومان هم نمی‌رسد در حالی که چندین مدیر متخلف حقوق‌های آنچنانی دریافت کرده و این خود خیانتی بزرگ به همه مردم و بیت‌المال است.
فاضلیان با بیان اینکه عدالت در پرداخت‌ها باید رعایت شود گفت: همین که مسئولان متوجه این موضوع شده و آن را پیگیری می‌کنند بسیار موضوع مهمی است و هر چه سریعتر باید این آبروریزی‌ها حل شود.
وی عذرخواهی کردن و احساس شرمندگی مسؤولان در برابر مردم را یک هنر دانست و افزود: اگر تقوای الهی و اخلاص در امور باشد این مشکلات حل خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره عهدشکنی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در مسأله برجام تصریح کرد: ما هرگز از مواضع خود عقب نمی‌نشینیم.
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اینکه عقب نشینی در برابر خواسته‌های دشمن شکست ما در برابر آمریکا است افزود: دشمنان ما همواره به دنبال منافع خود بوده و در ابن زمینه نیز هرگز در برابر ملت ما موفق نشده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به هفته کارآفرینی بیان کرد: نیاز کشور ما به سمت کارآفرینی و تولید است و باید جوانان را به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، صنعت و کشاورزی سوق دهیم.
فاضلیان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور در گرو تولید و خودکفایی است افزود: باید رشته‌هایی را در جامعه بسط و گسترش داد که نیاز داخلی را برطرف کند و در بخش صادرات نیز به نفع کشور باشد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور در استان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ و برنامه‌های قرآنی یکی از مهمترین مسئولیت‌های مدیران فرهنگی و قرآنی جامعه است که باید سرمایه‌گذاری بیشتری روی آن صورت گیرد.
امام جمعه موقت ملایر در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سعید شاملو» دومین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر، این شهدا را مایه آبرو و افتخار همه ملت دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان و مردم باید از این شهدا الگو بگیرند.
نوشته ترس داعش از ملت ایران به برکت خون شهدا است اولین بار در داعش نیوز پدیدار شد.

ترس داعش از ملت ایران به برکت خون شهدا است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog