مراکز پیام نور در کهگیلویه و بویراحمد رو به تعطیلی هستند


تسنیم نوشت: رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز پیام نور در این استان رو به تعطیلی هستند.


 


سید علی سراج پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های ۴ ساله آموزش عالی در این شهرستان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی در ایران است.


وی با اشاره به اینکه این دانشگاه ۵۰۰ مرکز و واحد در کشور دارد، افزود: دانشگاه پیام نور در حال حاضر در سطح کشور یک میلیون دانشجو و ۵ هزار عضو هیئت علمی دارد.


رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه پیام نور گچساران جزو اولین‌های دانشگاه پیام نور در استان بود، عنوان کرد: زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور این شهرستان اکنون فراهم نیست و این دانشگاه بتواند در بحث آموزش عالی گام‌های خوبی بردارد.


سراج با بیان اینکه متأسفانه ارتباط صنعت و دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است، گفت: ضروری است که صنعت و دانشگاه در این استان ارتباط خوبی جهت توسعه استان داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم باید دانشگاه عرضه و تقاضا محور باشد، تصریح کرد: متأسفانه مراکز پیام نور در این استان رو به تعطیلی است.


رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چند مرکز این دانشگاه در شهرهای استان قرار است تجمیع شوند، گفت: دانشگاه پیام نور به سمت آموزش مجازی و الکترونیکی پیش می‌رود و متأسفانه زیرساخت‌های مرکز گچساران در بحث اینترنت فراهم نیست و در زمان امتحانات اینترنت در این مرکز به طور مدام قطع می‌شود.

مراکز پیام نور در کهگیلویه و بویراحمد رو به تعطیلی هستند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog