“مكان عمومى” درگالرى طراحان آزاد تهران


 

 
“ مكان عمومى ” در گالرى طراحان آزاد تهران
.

.
به گزارش هرمزگانی دات نت ، نمايشگاه عكس “مكان عمومى” مجموعه مشترك مرتضى نيك نهاد و بهنام ذاكرى، يكم مرداد ماه در گالرى طراحان آزاد تهران گشايش یافت.
.
در بخشى از استيتمنت اين نمايشگاه آمده است: جاندارانى كه بر روی كره ی زمين زندگی می كنند، از هر گونه و دسته اى كه باشند، عموماً دارای عواطف و احساساتِ مشتركى هستند كه نسبتِ تنگاتنگى با اندازه ی مغز و چگونگى زيست شان دارد. نوعِ زيستِ هر جانوری، بر شكل ابرازِ احساس، عشق ورزی، كينه توزی، خشونت، محبت و ارتباط آن با جهان پيرامونش تأثير مستقيمى دارد.
.
نيك نهاد در خصوص مراحل شكل گيرى و توليد اين مجموعه بیان نمود : “مجموعه ی مكان عمومى محصول ايده ی مشتركى بود كه توليد آن را به همراه بهنام ذاكری در پاييز سال ٩٣ آغاز کردیم و در زمستان ٩٤ به اتمام رسانديم، و پس از آن به گالرى طراحان آزاد ارائه و مقرر شد که اين مجموعه به مدت يك هفته در معرض ديد مخاطبان قرار گيرد.
.
بهنام ذاكری درباره ی اين مجموعه می گوید: “ثبت عكس های اين مجموعه را عبدالحسين رضوانی انجام داده است و تعدادی از بازيگران تئاتر و علاقه مندان در اين مجموعه حضور دارند.
.
نمايشگاه مكان عمومی عصر جمعه، يكم مردادماه ۱٣٩۵، ساعت ١٦ گشايش یافت. این نمایشگاه تا ششم مردادماه ادامه دارد و از ساعت ١٦ تا ٢٠ پذيرای مخاطبان خواهد بود.
.
عکاسان : عبدالحسین رضوانی – شایان سلیمانی
.








نوشته “مكان عمومى” درگالرى طراحان آزاد تهران اولین بار در هرمزگانی دات نت پدیدار شد.

“مكان عمومى” درگالرى طراحان آزاد تهران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog