افتادگی پلک و راههای درمان آن

افتادگی پلک و راههای درمان آن
افتادگی پلک و راههای درمان آن  افتادگی پلک عارضه ای است که اغلب با فرارسیدن سنین پیری و میانسالی رخ می دهد. در این عارضه ابروها افتاده می شوند و پوست پلک اضافه می آورد. نمی توان گفت افتادگی پلک قطعا با فرارسیدن میانسالی اتفاق می افتد زیرا به عوامل زیادی چون سبک زندگی فرد، ناحیه جغرافیایی و نژاد بستگی دارد.
افرادی که تا سنین میانسالی مراقبت های پوست را نادیده نگرفته باشند و همواره پیگیر سلامت پوستشان باشند دیرتر دچار این عارضه می شوند و یا در سنین پیری با شدت کمتری به آن دچار می شوند.
در این میان افراد سفید پوست نسبت به افراد سیاه پوست بیشتر در معرض این عارضه هستند زیرا پوست حساس تری دارند. اغلب افراد سفید پوست پوست تازک و ظریفی دارند که به مرور زمان بر اثر بالا رفتن سن و همچنین عوامل خارجی مانند اشعه آفتاب دچار چین و چروک های ریز شده و به دنبال آن ابروها نیر افتادگی پیدا می کنند.
 

 
بنابراین اولین گام برای درمان افتادگی پلک پیشگیری از آن است. در برخی از موارد که افتادگی پلک مادرزادی می باشد نحوه درمان آن نیز متفاوت است. اما برای پیشگیری از افتادگی پلک که در سنین میانسالی رخ می دهد در اولین گام اقدام به مراقبت های پوستی و پیگیری آن می باشد.
لازم است از سن ۲۵ سالگی به بعد کرم دور چشم استفاده شود و پس از سی سالگی الزامی می باشد. مراقبت های شبانه پوست امری است که به شما کمک می کند پوستتان همواره شاداب و جوان بماند. استفاده از کرم هایی که خاصیت مرطوب کنندگی و کلاژن سازی دارند و حاوی ویتامین ث می باشند در سلامت و زیبایی پوست بسیار تاثیرگذار می باشد.
اگر می خواهید در سنین میانسالی دچار افتادگی پوست و لک نشوید از مصرف الکل و دخانیات جدا خودداری کنید. الکل سلامت کبد شما را نشانه گرفته و مستقیما بر روی پوست شما اثر می گذارد.
درمان افتادگی پلک
  در صورتی که دچار افتادگی پلک شده اید با جراحی پلاستیک قابل درمان می باشد لیکن میزان دوام آن به شدت افتادگی پلک و سن نیز بستگی دارد. در صورتی که افتادگی پلک زیاد باشد به شکلی که روی بینایی تاثیر بگذارد عمل جراحی علاوه بر زیبایی جنبه ی درمانی نیز پیدا می کند.
و در صورتی که افتادگی پلک از نظر ظاهری محسوس نباشد اقدام به جراحی نادرست بوده و به پلک آسیب وارد می کند. در عمل افتادگی پلک، ابروها را بالاتر می برند و پلک بالا را با محاسبه دقیق بازتر می کنند. همچنین عضله اخم را از بین می برند.
 
نیوحرف . کام

مطالب بیشتر ۱۴ توصیه ساده به زنان باردار پوکی استخوان یا استئوپروز تاثیرتیروئید بر دستگاه تناسلی زنان چقدر است؟ اطلاعات مربوط به لکه های پوستی در دوران بارداری
نوشته افتادگی پلک و راههای درمان آن اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

افتادگی پلک و راههای درمان آن


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog