امکان خرید تمام آنلاین بلیت ایرلاین‌‌های خارجی فراهم شد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، مجید حسین‌زاده مدیرعامل شرکت خدمات مسافرت هوایی علی بابا در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه از این پس مسافران عازم خارج از کشور می‌توانند با کارت شتاب بانکی هزینه بلیت پرواز خارجی خود را به صورت ریال پرداخت کنند، افزود: این خدمت برای نخستین بار در کشور فراهم شده است و حدود 20 ایرلاین نیز پروازهای خارجی خود را در این سامانه قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: این امکان به صورت تمام آنلاین و با حق انتخاب از میان معتبرترین ایرلاین‌های خارجی فراهم شده است.
حسین‌زاده ادامه داد: از سوی دیگر به منظور فراهم کردن آسایش بیش‌تر مسافران، امکان کنسل کردن بلیت هواپیما در هر لحظه از شبانه‌روز و با کم‌ترین هزینه کنسلی فراهم شده است.
وی بیان کرد:‌ این سامانه کامل‌ترین آمار بلیت‌های سیستمی و چارتری را دارد و امکان رزرو بلیت در کم‌ترین زمان ممکن را برای مسافران فراهم کرده است.
حسین‌زاده عنوان کرد:‌ ما پیش از این تنها امکان خرید پروازهای داخلی را برای مسافران خود فراهم کرده بودیم اما اکنون فروش بلیت‌های خارجی نیز به صورت آنلاین فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: با خرید آنلاین بلیت علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، امکان دسترس بودن تمام ایرلاین‌ها نیز برای انتخاب مسافر فراهم است در حالی که در صورت خرید بلیت از کانتر و آژانس‌ها تعداد محدودی ایرلاین برای انجام پرواز معرفی می‌شود.
Let's block ads! (Why?)

امکان خرید تمام آنلاین بلیت ایرلاین‌‌های خارجی فراهم شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog