دانلود نرم افزار Prisma 1.0 ویرایشگر حرفه ای عکس برای اندروید

Prisma یکی از نرم افزارهای بسیار زیبا و پرطرفدار در سبک نرم افزارهای عکاسی حرفه ای می باشد که توسط استودیو Prisma labs, inc برای گوشی های اندروید بصورت کاملا رایگان عرضه شده و همکنون در مارکت پلی استور با امتیاز 4.1 از 5.0 قرار گرفته و جزء یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای عکاسی شناخته شده است . امروزه بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر جهان نرم افزار Prisma را دریافت کرده اند . نرم افزار پریزما به تازگی وارد دنیای تلفن های همراه شده و به روشی جدید و خیره کننده ای می تواند تصویر را به نقاشی تبدیل کند . تمامی نرم افزارهای ویرایش عکس بصورت نقاشی قدرت ویرایش حرفه ای تصاویر را نداشته و فقط چند فیلتر ضعیف برای تغییر تصاویر در خود دارند ولی به کمک این اپلیکیشن حرفه ای و قدرتمند می توانید یک اثر هنری بسیار زیبا طراحی کنید . اگر علاقه مند به نرم افزارهای عکاسی دارید ما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم, پس به هیچ وجه آن را از دست ندهید .
نرم افزار Prisma یکی از اپلیکیشن هایی است که این اواخر محبوبیت بسیار بالایی در بین عموم کاربران پیدا کرده و به راحتی قادر به تغییر تصاویر شما به صورت آثار هنری و نقاشی با استفاده از سبک هنرمندان معروف از جمله مانک, پیکاسو و همچنین تزئینات معروف جهان و الگوها می باشد . این نرم افزار خارق العاده با استفاده از شبکه های عصبی و هوش مصنوعی کمک می کند تا شما لحظات به یاد ماندنی و بسیار زیبا را داشته باشید . نرم افزار پریزما مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار Prisma را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .
ویژگی های نرم افزار Prisma :
– دارای محیط کاربری بسیار ساده
– قابلیت ویرایش تصویر بصورت آثار هنری و نقاشی
– دارای چندین فیلتر بسیار حرفه ای و قدرتمند برای تغییر تصاویر
– برنامه بصورت کاملا آنلاین
– استفاده از سبک های هنرمندان معروف از جمله مانک و پیکاسو
– تغییر دادن تصویر بصورت تزئینات معروف جهان و الگوهای مختلف
– قابلیت ترکیبی منحصر به فرد شبکه های عصبی و هوش مصنوعی
– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید
– پشتیبانی از اندروید 4.1 به بالا
توجه :
– همانطور که در متن پست هم گفته شد برای افکت گذاری تصویر برنامه به اینترنت نیاز دارد .
– هم اکنون ممکن است سرور برنامه شلوغ باشد و با خطا مواجه شوید مجددا در بازه زمانی مختلف امتحان کنید .
 
Be an artist! Turn your photos into awesome artworks: Modern art filters! Stunning photo effects. Fast sharing.Prisma transforms your photos into artworks using the styles of famous artists: Munk, Picasso as well as world famous ornaments and patterns. A unique combination of neural networks and artificial intelligence helps you turn memorable moments into timeless art.
document.createElement('video');
http://download.ir/wp-content/uploads/2016/07/Prisma-Trailer-www.download.ir_-1.mp4
 
شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید
Prisma

دانلود نرم افزار Prisma 1.0 ویرایشگر حرفه ای عکس برای اندروید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog