تشکیل گروه های دانشجویی برای رویکرد تخصصی به علوم اعصاب


نخستین هم‌اندیشی مشترک کارگروه ماموریت ویژه توسعه علوم اعصاب منطقه ۹ کشوری در بیمارستان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز این هم اندیشی به منظور ارائه خدمات شایسته درمانی و تحقیقاتی به جامعه و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه علوم اعصاب «از فعالیت های تحقیقاتی و پایه تا یافته های علمی نوین بالینی و درمانی» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیمارستان رضوی و مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا برگزار شد.


دکتر علیرضا خوئی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه اندازی رشته علوم اعصاب در این دانشکده و پذیرش دانشجو از مهر ماه سال‌جاری خبر داد.


خوئی افزود: با توجه به فراگیری بیمارهای مرتبط با دستگاه عصبی و ناتوانی های ناشی این بیماری‌ها راه اندازی این رشته ضروری بود که با همکاری و مساعدت کارگروه ماموریت ویژه توسعه علوم اعصاب منطقه ۹ روند راه اندازی این رشته با شتاب بیشتری انجام شد.


در ادامه این گردهمایی اساتید شرکت کننده از دانشگاههای منطقه دستاورد ها ومطالب خود را در زمینه علوم اعصاب ارایه کردند.


پروفسور علی گرجی رئیس کارگروه ماموریت ویژه توسعه علوم اعصاب منطقه ۹ کشوری به ارائه گزارش فعالیت‌های سه ماهه این کارگروه پرداخت .


وی درباره تشکیل گروه های دانشجویی در این حوزه گفت: با عنایت به طرح تحول آموزش و آمایش سرزمینی و واسپاری ماموریت ویژه توسعه و تعالی علوم اعصاب کلان منطقه ۹ تشکیل گروه های دانشجویی جهت پایه گذاری علم علوم اعصاب در کشور یکی از اهداف بلند مدت نسل آینده (۱۰ ساله) با دو هدف رویکرد تخصصی به دانش علوم اعصاب و آماده سازی دانشجویان مقاطع پایه به منظور پیشبرد اهداف متعالی تولید علم انجام شد.


 

تشکیل گروه های دانشجویی برای رویکرد تخصصی به علوم اعصاب


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog