شکست تیم بسکتبال جوانان ایران در رقابت نزدیک با کره‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دیدار تیم بسکتبال جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که به میزبانی تهران در جریان است امروز سه شنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی و مقابل تیم کره جنوبی برگزار شد. بسکتبالیست های جوان ایران در این دیدار با وجود تلاش برای کسب برتری  و تغییر این نتیجه بخصوص در دقایق پایانی بازی، مقابل حریف مدعی خود شکست خوردند.
تیم بسکتبال جوانان ایران دیدار مقابل کره جنوبی را با نتیجه ۸۶ بر ۸۳ واگذار کرد.
بازیکنان این تیم  بعد از کسب تساوی ۱۲ بر ۱۲ در کوارتر نخست، کوارتر دوم را با برتری ۲۵ بر ۱۲ خود تمام کردند. آنها اما  هر دو کوارتر نیمه دوم این مسابقه با نتایج ۲۱ بر ۳۶ و ۲۵ بر ۲۶ شکست خوردند.
این نتیجه در حالی برای تیم بسکتبال جوانان ایران رقم خورد که این تیم پس از دو پیروزی مقابل اندونزی و قزاقستان، در روز سوم مسابقات نیز مغلوب ژاپن شده بود. با ثبت دومین شکست برای تیم بسکتبال جوانان ایران، این تیم جایگاه خود را در جدول مقدماتی و برای صعود به مرحله دوم رقابت ها متزلزل تر کرد. شاگردان محمدرضا نوری که در دو روز ابتدایی مسابقات صدرنشین گروه بودند با متحمل شدن دو شکست مقابل ژاپن و کره جنوبی به احتمال زیاد به عنوان تیم چهارم از مرحله مقدماتی صعود می کند که در این صورت باید در مرحله دوم و برای صعود به مراحل بالاتر با چین مدافع عنوان قهرمانی دیدار کند.
دیدارهای روز پنجم مسابقات بسکتبال جوانان آسیا و انتخابی جهان تا ساعاتی دیگر با دیدار دو تیم عراق و هند از گروه اول مسابقات به پایان می رسد.
پیش از دیدار ایران برابرکره جنوبی نیز ۴ دیدار برگزار شده بود که طی آن تایلند با نتیجه ۷۴ بر ۷۱ فیلیپین را شکست داد، قزاقستان ۸۰ بر ۶۱ اندونزی را از پیش رو برداشت، چین در رقابتی نزدیک با چین تایپه به برتری ۷۴ بر ۷۱ رسید و ژاپن نیز با نتیجه ۵۱ بر ۷۳ مغلوب لبنان شد.
تیم بسکتبال جوانان ایران آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را چهارشنبه برابر لبنان برگزار می کند.
Let's block ads! (Why?)

شکست تیم بسکتبال جوانان ایران در رقابت نزدیک با کره‌جنوبی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog