اخطار هواشناسی هرمزگان نسبت به آبگرفتگی معابر

جنوبی ها
بندرعباس- ایرنا- اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها هشدار داد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، اداره کل هواشناسی هرمزگان در اخطاریه شماره چهار خود آورده است: پیرو اطلاعیه شماره هفت تاریخ دوم مردادماه، بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تقویت سامانه ناپایدار فصلی تا پایان امروز (ششم مردادماه) در مناطق شرقی و شمالی استان است.
در این اخطاریه آمده است: این ناپایداری ها در ساعات بعدازظهر و شب بصورت رگبار باران و رعد وبرق با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها ،افزایش لحظه ای سرعت باد و متلاطم شدن دریا خواهد بود.
اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اخطاریه اعلام کرده است: این ناپایداری ها تا اوایل هفته آینده با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.
در اخطاریه مذکور عنوان شده است: توصیه می شود طی مدت یاد شده با توجه به شرایط جوی و دریایی جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم صورت گیرد.
نوشته اخطار هواشناسی هرمزگان نسبت به آبگرفتگی معابر اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

اخطار هواشناسی هرمزگان نسبت به آبگرفتگی معابر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog