راهنمای سفر به گرجستان


راهنمای سفر به گرجستان
سلام – در این مقاله قصد داریم شما را با کشوری فوق العاده زیبا و جذاب آشنا کنیم . امیدواریم بتوانید خیلی خیلی زود به کشور گرجستان سفر کنید و لذت ببرید . سعی میکنیم هر آنچه در مورد سفر به گرجستان لازم است را برای شما در این صفحه منتشر کنیم .. لطفا همراه ما باشید و شما بگویید در مقاله ی بعدی کدام کشور را معرفی کنیم ….
گرجستان ، کشوری در ناحیه قفقاز اوراسیا می باشد. این کشور، واقع در خط اتصال اروپای شرقی و آسیای غربی، از طریق دریای سیاه با غرب، از طریق روسیه با شمال، از طریق ترکیه و ارمنستان با جنوب و از طریق آذربایجان با شرق، هم مرز است پایتخت این کشور شهر تفلیس می باشد. نام شهر تفلیس درواقع یک کلمه قفقازی به معنی گرم است که به علت وجود چشمه های فراوان آب گرم این منطقه به این نام نامیده شده است.




 
راهنمای سفر به گرجستان
 
سفر به گرجستان بیشتر در فصل تابستان به دلیل آب و هوای مطبوعش در تابستان رونق بیشتری دارد و تور گرجستان نیز با قیمت های مختلف از ۱ میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان ارائه می شود.

زبان مردم گرجستان
زبان رسمی این کشور گرجی است که الفبای ویژه خود را هم دارد. حدود ۸۴ درصد از مردم این کشور مسیحی ارتودوکس و ۱۰ درصد مسلمان هستند. کشورهایی که در آن به زبان گرجی صحبت می کنند عبارتند از:گرجستان،ایران،اوکراین،آذربایجان،ترکیه ،روسیه،امریکا


راهنمای سفر به گرجستان
 

 
جاذبه های گردشگری گرجستان
طبیعت زیبای گرجستان

 
کوه های قفقاز در نگاه اول شما را شگفت زده خواهد کرد.. هر جای گرجستان که بروید طبیعت بی نظیر و قابل تحسین آن، زبان شما را بند خواهد آورد.. پارک ملی توشتی، در دامنه کوه های قفقاز یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های طبیعی گرجستان به شمار می رود.
 

 
بازارهای کوچک محلی
سبزیجات رنگارنگ، میوه، گوشت، نان، و هر چیزی که بخواهید در هر جایی از کشور گرجستان که اراده کنید، وجود دارد.. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید میتوانید از بازارهای بی نظیر گرجستان دیدن کنید..بر روی اجناس برچسب قیمت نیست و همیشه مجبورید با فروشنده ها بر سر قیمت بحث کنید و سرگرم شوید!
 

 
راهنمای سفر به گرجستان
تفلیس، منحصربه فرد ترین پایتخت
چرا؟ شاید به این خاطر که گرجستان با فرهنگ های متنوعی احاطه شده و از هر یک خصوصیات خوبی را گرفته است.. روسیه در شمال، ترکیه در غرب، ارمنستان و ایران در جنوب و آذربایجان در شرق.. یک ترکیب فوق العاده که ویژگی های آن را در هر جای تفلیس میتوان دید.
 

 
کلیساهای کوچک
شاید از خود بپرسید چه چیز خاصی در رابطه با این کلیساها وجود دارد؟ در هر روستا حداقل دو کلیسای کوچک وجود دارد.. این کلیساها در دور دست ترین نقاط ممکن که فقط طبیعت و گوسفندان هستند، قرار دارند.
 
 

 
به هر حال سفر به کشور گرجستان می تواند خاطره ای وصف نشدنی٬ در ذهن شما حک کند …
اگه هر سوال دیگری در مورد سفر به کشور گرجستان دارید ٬ میتوانید از طریق  سایت زیر بپرسید …
http://www.malisazman.ir
 
با تشکر

مطالب بیشتر ۲۶ نقاشی برای رنگ آمیزی روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام لغو تمام صفحات پسندیده شده در فیس بوک ۱۰ تا از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید
نوشته راهنمای سفر به گرجستان اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

راهنمای سفر به گرجستان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog