تعطیلی بندرهای مسافری مرکز هرمزگان تا فردا ادامه دارد

جنوبی ها
بندرعباس- ایرنا- به دنبال ورود یک سامانه ناپایدار جوی به هرمزگان، بندرهای مسافری مرکز این استان از روز یکشنبه سوم مردادماه تعطیل است که این تعطیلی فردا نیز ادامه دارد.


مدیر بندر شهید باهنر بندرعباس روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس اخطاریه های هواشناسی و با توجه به شرایط نامساعد جوی و به دنبال مواج شدن دریا و شدت گرفتن وزش باد در تنگه هرمز ، تردد مسافری از بندر شهید حقانی به مقصد جزایر قشم و هرمز متوقف است.
محمد محسنی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، تعطیلی بندرهای مسافری مرکز هرمزگان تا فردا نیز ادامه دارد.
محسنی بیان داشت: توقف جابه جایی مسافران از بندر شهید حقانی به مقصد جزایر قشم و هرمز از روز یکشنبه سوم مردادماه اعمال شده ، اما در این مدت در ساعت های محدودی در طول بعد از ظهر یک یا دو تردد دریایی به دنبال برقراری شرایط ایمن به منظور رفع مشکلات مردم انجام شده است.
وی ضمن تاکید به مسافران مبنی بر استفاده از مبادی و شناورهای مجاز برای ترددهای دریایی، خاطرنشان کرد: مسافران قشم می توانند برای سفر به این جزیره از طریق مسیر دریایی بندرهای پهل -لافت با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت، رفت و آمد کنند.
هواشناسی هرمزگان با توجه به مواج بودن دریا اعلام کرده است: ناپایداری جوی استان ناشی از استقرار سامانه کم فشار فصلی(مونسون) است و تا پایان هفته این ناپایداری ها ادامه دارد.
برهمین اساس، توصیه شده تا تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با توجه به مواج بودن دریا و امواج مرده عظیم صورت پذیرد.
نوشته تعطیلی بندرهای مسافری مرکز هرمزگان تا فردا ادامه دارد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

تعطیلی بندرهای مسافری مرکز هرمزگان تا فردا ادامه دارد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog