افزونه پیشرفته چندزبانه کردن ابزارک ها

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
میدانید که همیشه استفاده بهینه از فضای وبسایت بسیار مهم است. بنابراین ابزارهایی که در این زمینه به وجود آمده و توسعه داده شده اند بیشترین کاربرد را دارند. و البته بخش مهمی از فضای وبسایت را ابزارک ها در بر میگیرند. و اگر یک ابزارک را چندزبانه کنیم میتوانیم در واقع از فضای یک ابزارک چندبار استفاده کنیم. افزونه وردپرس امروز نیز برای همین کار ساخته شده است. پس با ما بمانید.
   قرار دادن خودکار واترمارک روی تصاویر وردپرس
افزونه وردپرس چندزبانه کردن ابزارک ها Widgets In Tabs
این افزونه وردپرس میتواند ابزارک های وبسایت شما را به صورت چندزبانه در آورده و به این شیوه شما در استفاده از فضای وبسایت خود صرفه جویی فراوانی نموده باشد. یکی از نکته های جالب این افزونه وردپرس اینست که شما میتوانید برای یک ابزارک تعداد بیشماری زبانه قرار دهید. این زبانه ها پشت یک نوار مرور زیبا مخفی میشوند و کاربران میتوانند با نوار مروری زیبا به دیگر تب ها دسترسی داشته باشند.
برای تنظیمات این افزونه میتوانید به سفارشی سازی بپردازید و استایل های مورد علاقه خود را برای ابزارک در نظر بگیرید. و اینکه این افزونه کاملا مناسب استفاده در وبسایت های فارسی زبان است و همین موضوع نیز بسیار کاربردی است. البته میتوانید در قسمت های مختلف نیز ابزارک های مختلفی را ترکیب کنید.
 
افزونه وردپرس Widgets In Tabs
   دریافت مستقیم In Tabs
   مشاهده مشخصات
 
دوستان با سپاس از همراهی صمیمانه ی شما.
منبع:  فریش تم  – ارائه دهنده: قالب موزیک وردپرس – قالب نمونه کار وردپرس – قالب پزشکی وردپرس

افزونه پیشرفته چندزبانه کردن ابزارک ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog