گلزار عامل انتحاری جده! + عکس

به گزارش اویس ، وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که عامل انفجار انتحاری در شهر جده یک شهروند پاکستانی مقیم این کشور بود.
سخنگوی وزارت سعودی در امور امنیتی به پیوست اعلامیه‌ای که پیرامون تروریستی که خودش را در پارکینگ بیمارستان دکتر سلیمان الفقیه در استان جده پس از مظنون شدن ماموران به وی و تلاش آنان برای دستگیری وی منفجر کرد، صادر شد، در نتیجه تحقیقات ابتدایی نتایج ذیل به دست آمد:
اولا: در پی تحقیقات انجام شده برای تشخیص هویت عامل انتحاری آشکار شد که او عبدالله گلزار خان نام دارد و تبعه پاکستان است که در تاریخ ۱۵ / ۹ / ۱۹۸۱ میلادی در پاکستان متولد شده و به همراه همسر و والدین همسرش زندگی می کرد، او ۱۲ سال پیش به عنوان راننده شخصی وارد کشور شده بود.
ثانیا: پس از بررسی صحنه حادثه توسط کارشناسان خنثی‌سازی مواد منفجره، مشخص شد که این اقدام تروریستی در نتیجه انفجار جزئی کمربند انفجاری متصل به دو کلید الکتریکی با کنترل مستقیم توسط این تروریست به وقوع پیوست در این حادثه عامل انتحاری کشته شده و در اثر برخورد ترکش‌های ناشی از انفجار دو مامور انتظامی زخمی شدند.
ناگفته نماند عربستان سعودی از ده ها سال قبل تلاش کرده با راه اندازی مدارس و توزیع کتب وهابیت در پاکستان و افغانستان به نشر تفکرات این فرقه ضاله بپردازد که نتیجه ای جز درست شدن افرادی مثل گلزار خان ندارد
نوشته گلزار عامل انتحاری جده! + عکس اولین بار در اویس پدیدار شد.

گلزار عامل انتحاری جده! + عکس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog