حضور فعال داعش و جبهة النصرة در کمپ آوارگان فلسطینی در لبنان

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" امروز در خبری به نقل از منابع امنیتی لبنان مدعی شد: گروه های تروریستی داعش و جبهة النصرة در کمپ نگهداری آوارگان فلسطینی در لبنان به شدت فعال می باشند و اقدام به یارگیری از میان آنان می نمایند.
به گزارش «شيعه نيوز»، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" امروز (سه شنبه) در خبری به نقل از منابع امنیتی لبنان مدعی شد، گروه های تروریستی داعش و جبهة النصره به شدت در حال فعالیت در کمپ نگهداری آوارگان فلسطینی در لبنان می باشند.
به گفته این روزنامه اسرائیلی، روزنامه "الجمهوریه" لبنان نیز این خبر را تایید و اعلام کرده است: داعش و جبهة النصرة با حضور در کمپ «عین الحیلوة» در مناطق شمالی لبنان که یکی از بزرگ ترین کمپ های نگهداری آوارگان فلسطینی در این کشور به شمار می آید و ۸۰ هزار آواره را در خود جای داده، به فعالیت و جذب و یارگیری می پردازند.
روزنامه الجمهوریه در ادامه خبر خود در این باره از پیوستن بیش از ۲۰۰ جوان و نوجوان فلسطینی به این گروه های تروریستی خبر داد و افزود: تاکنون دهها تن از این تعداد توانسته اند خود را به سوریه و شهر رقه، محل خلافت به اصطلاح اسلامی داعش برسانند.
این منبع خبری در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد: اقدامات داعش و جبهة النصرة در یارگیری از میان آوارگان فلسطینی از چند ماه پیش و پس از ترور دو تن از رهبران بلند پایه فلسطینی در این کمپ توسط عناصر این دو گروه تروریستی، آغاز شد.
در پایان گزارش روزنامه الجمهوریه تاکید شده است که سران داعش و جبهة النصرة با ترور «صبحی ابو عرب»، افسر ارشد امنیتی فلسطین در لبنان و یکی از سران بلندپایه جنبش فتح در این کشور، درصدد بودند تسلط خود را بر کمپ آوارگان فلسطینی در سوریه اعلام کنند و اکنون با ارتکاب این جنایات، به اهداف خود رسیده و تا حدودی در یارگیری از میان آوارگان موفق عمل کرده اند.
انتهاي پيام
Let's block ads! (Why?)

حضور فعال داعش و جبهة النصرة در کمپ آوارگان فلسطینی در لبنان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog