از آینه های جادویی بیشتر بدانید

از آینه های جادویی بیشتر بدانید
  آیا تاکنون راجع به آینه ی جادویی شنیده اید؟ شاید نام آینه ی جادو یادآور قصه های باشد که در دوران کودکی شنیده ایم. آینه هایی که با آدم های قصه سخن می گفتند یا آنها را از آینده آگاه می ساختند. اما آنچه که امروزه به آن آینه ی جادو می گویند با آنچه که دور دوران کودکی شنیده ایم بسیار متفاوت است.
این آینه با کمک گرفتن از تکنولوژی های روز دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از آینه های معمولی متمایز می کند و باعث می شود لقب جادویی به آن بدهند.
آینه هایی که امروزه لقب جادویی به آنها داده شده است توانایی نمایش زمان و دمای محیط اطراف را دارند. برای این کار در پشت این آینه ها نمایشگری تعبیه شده است که ساعت یا دمای محیط را مشخص می کند.
 

 
از آینه های جادویی بیشتر بدانید
آینه ی جادو با نام   Cybertecture  به بازار عرضه شده است. یکی از ویژگی های فوق العاده این آینه اتصال آن به اینترنت وای فای می باشد و با توجه به درخواست های افراد اطلاعات مورد نیازشان را در اختیارشان قرار می دهد.
این آینه ی ویژه دارای ابعاد ۵۰×۵۰۰×۸۰۰ میلی متر بوده و جنس شیشه آن ضد گردوغبار و دارای دو اسپیکر قدرتمند با خروجی ۱۰وات می باشد.
از دیگر توانایی های این آینه قابلیت اجرای آندروید و نمایش دهنده اطلاعاتی چون ایمیل های دریافتی، آب و هوا، نمایشگر تقویم و سایر نرم افزارها می باشد. همچنین این آینه دارای نرم افزاری می باشد که کنترل کننده وزن می باشد.
بنابر ادعای سازندگان این آینه، قادرند تعداد دو میلیون عدد از این آینه را در سه سال اول عرضه شان به فروش برسانند. در حال حاضر این آینه با قیمت بالای ۷۷۳۳دلار در هنگ کنگ به فروش می رسد.
منبع / نیوحرف 

مطالب بیشتر بهترین سایت های آموزشی از طریق اینترنت جوش های دوران بلوغ را بشناسید انواع شبکه و کابل های اصلی ۵ روش ساده مراقبت از پوست در سن سی سالگی
نوشته از آینه های جادویی بیشتر بدانید اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

از آینه های جادویی بیشتر بدانید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog