دانلود بازی جنگ با ارتش جهنم Tom vs The Armies of Hell برای کامپیوتر


نام : Tom vs The Armies of Hell
پلتفرم : PC
حجم : ۸۳۳ مگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱۶
سبک : اکشن – داستانی
توضیحات : دانلود بازی جنگ با ارتش جهنم Tom vs The Armies of Hell برای کامپیوتر را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . شما در این بازی در نقش شخصیتی به نام تام هستید . تام یک مهندس نابغه کامپیوتر است که طی یک آزمایش نا موفق باعث شده تا تمامی همکارانش به جایی به اسم جهنم بروند . در این آزمایش ویژگی های انسانی  تام هم تغییر کرده و بدن او دارای قابلیت های خارق العاده ای شده . شما باید تام را کنترل کرده و با کمک ویژگی های نیمه شیطانی او همکارنش را از دست اهریمن های جهنم نجات دهید . در مسیر بازی  Tom vs The Armies of Hell یک شخصیت بنفش رنگ هم به عنوان راهنما در کنار شماست . در بعضی از صحنه های بازی میان پرده های دو بعدی برای شما پخش می شود تا روند داستان را بهتر متوجه شوید . این بازی توسط کمپانی بازی سازی Darkmire Entertainment ساخته شده است . برای دانلود این بازی  در ادامه با میهن دانلود همراه باشید .
 
تصاویری از بازی جنگ با ارتش جهنم Tom vs The Armies of Hell






آموزش :
۱- بعد از دانلود فایل، با استفاده از نرم افزار Winrar آن را از حالت فشرده خارج سازید.
۲- پسورد تمامی فایل های موجود در سایت عبارت www.mihandownload.com میباشد. ( در صورت نیاز )
پسورد را به صورت دستی تایپ کنید و به کوچک بودن حروف در هنگام تایپ دقت کنید. و پسورد را با حروف کوچک تایپ کنید.
۳- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
نوشته دانلود بازی جنگ با ارتش جهنم Tom vs The Armies of Hell برای کامپیوتر اولین بار در دانلود رايگان نرم افزار پدیدار شد.

دانلود بازی جنگ با ارتش جهنم Tom vs The Armies of Hell برای کامپیوتر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog