دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدرسه تابستانه برپا می کند


مدرسه تابستانه مهندسی پزشکی و فناوری نوین در روزهای ۱۱ تا ۱۴ مرداد از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا می شود.


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز این مدرسه تابستانه با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظرعلمی و کاربردی در زمینه های مختلف مهندسی پزشکی و در راستای تقویت ارتباط بین محققان، دانشجویان و صنعتگران کشور توسط مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.


کمیته های علمی مدرسه تابستانه مهندسی پزشکی و فناوری های نوین از کلیه صاحب نظران، دانشجویان و علاقمندان در رشته های مختلف برق و الکترونیک، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، فیزیک پزشکی و پرتوپزشکی دعوت می کند با حضور یا ارائه طرح، ایده و مقاله از آخرین یافته های خود غنای بیشتری به این رویداد بزرگ در قطب پزشکی کشور دهند.


محورهای همایش شامل: تجهیزات و ابزار دقیق پزشکی، الکترونیک و رباتیک پزشکی، پردازش تصاویر و سیگنال، فیزیک پزشکی و پرتو پزشکی، علوم اعصاب و توانبخشی، هوش مصنوعی، بیوانفورماتیک، بیومکانیک و بیومکاترونیک است.


این رویداد بزرگ و تخصصی در چند بخش شامل سخنرانی های کلیدی توسط اساتید برجسته و متخصصان فعال حوزه مهندسی پزشکی و علوم نوین بین رشته ای،  کارگاه های آموزشی کاربردی و مبتنی بر پروژه های به روز بین رشته ای و به صورت عملی، بازدید های ویژه از مراکز صنعتی و مراکز درمانی و نمایشگاه ایده و ابتکارات به اجرا در می آید.


از ویژگی های این رویداد می توان به این نکته اشاره کرد که رویکرد کمیته علمی و اجرایی این مدرسه به سمت صنعت، پروژه و ایده است.


 

دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدرسه تابستانه برپا می کند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog