۱۳بوستان بانوان درهرمزگان به بهره برداری رسیده است

جنوبی ها
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به طرح احداث ۲۲ بوستان بانوان در هرمزگان از افتتاح ۱۳بوستان در استان خبرداد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، زهرا یعقوب نژاد ظهر امروز در همایش ورزش‌های همگانی اظهار داشت: افتتاح 13بوستان برای بانوان هرمزگان در راستانی ایجاد فضای ورزشی خاص بانوان با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، سلامت جسمی و روحی زنان و خانواده ها تامین شده است.
وی سلامت جامعه را در گروسلامت زنان و ترویج ورزش همگانی برای  این قشر از جامعه دانست و بیان داشت: نقش بانوان در ایجاد روحیه نشاط و شادمانی و سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: ارتقاء آموزش درزمینه تحرک بدنی خانواده‌ها، تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان خصوصاً دختران جوان، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده و  حفظ سلامت جسمی و روحی زنان و خانواده ها از دیگراهداف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان است.
یعقوب نژاد به وظایف اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: در اختیار قرار دادن فضاهای مناسب ورزشی به بانوان، تأمین مربی ورزشی برای متقاضیان ورزش همگانی در مکان های عمومی،  تربیت مربی و تأمین محتوای آموزشی درزمینه  تحرک بدنی و تأثیر آن بر سلامت جسم و روان و آموزش گام‌به‌گام ورزش  به خانواده از راه های مختلف رسانه ای تصویری و مکتوب تهیه فیلم های آموزشی در این راستا مهم است.
نوشته ۱۳بوستان بانوان درهرمزگان به بهره برداری رسیده است اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

۱۳بوستان بانوان درهرمزگان به بهره برداری رسیده است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog