بیش از ۳ میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در بندرلنگه کشف شد

جنوبی ها
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف سه میلیون و ۶۴۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق دپو شده به ارزش سه و نیم میلیارد ریال در شهرستان “بندر لنگه” خبر داد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ “علی اصغر خرم‌روی” در تشریح این خبر اظهار‌ داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و درپی دریافت خبری مبنی بر دپوی محموله سیگار قاچاق در اطراف یکی از روستاهای شهرستان “بندر لنگه”، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو سیگار قاچاق را در بیابان‌های اطراف روستای “گزیر” شناسایی و در بررسی از محل سه میلیون و 649 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت کشف کردند.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی این محموله سه و نیم میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ خرم‌روی با تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی‌دارد.
نوشته بیش از ۳ میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در بندرلنگه کشف شد اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

بیش از ۳ میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در بندرلنگه کشف شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog