هرمزگان در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به سوگ نشست

جنوبی ها
استان هرمزگان در سالروز شهادت ششتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق(ع) به سوگ نشست.


 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) علما و مداحان اهل بیت(ع) در قالب سخنرانی و مداحی درباره فضایل اخلاقی و معنوی، خدمات و نحوه شهادت آن حضرت را برای عزاداران تشریح کردند.
آئین‌های عزاداری در رثای آن حضرت در جای‌جای استان با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار با شکوه خاصی در حسینه‌ها و مساجد این استان به ویژه در امامزاده سید مظفر(ع) برگزار و مردم عشق و علاقه خود را به آن امام همام نشان دادند.
مردم ولایت‌مدار شهرها و روستاهای استان هرمزگان در قالب دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی در سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری به سوگ نشسته‌اند و در غم فقدان امام ششم شیعیان اشک ماتم می‌ریزند.
به همین مناسبت مراسم سوگواری پیش از ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور حجت الاسلام مهدی طائب عضو قرارگاه مرکزی عمار برگزار شد.
در این مراسم پس از مداحی در سوگ شهادت امام ششم شیعیان(ع) حجت الاسلام طائب در وصف این امام همام سخنانی بیان کرد.
گفتنی است مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صبح امروز و شب گذشته با حضور مردم متدین و ولایت‌مدار شهرها و روستاهای استان هرمزگان در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برگزار شد.
نوشته هرمزگان در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به سوگ نشست اولین بار در جنوبی ها دات کام پدیدار شد. و تارنامه جنوبی ها دات کام - مجله موسیقی هرمزگان است

هرمزگان در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به سوگ نشست


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog