استعفای عباس روز پیکر از سرمربی گری آذرخش


 
 
عباس روزپيكر از سرمربي گري آذرخش استعفا كرد.
 
 
هرمزگانی دات نت، متن استعفاي عباس روزپيكر بدين شرح ميباشد:
با عرض سلام و خسته نباشيد به همه عزيزان، بنده به دليل فراهم نبودن شرايط حداقلي براي شركت در مسابقات ليگ برتر فوتسال كشور از سمت خود كناره گيري ميكنم.
دلايل اين تصميم را به شرح زير اعلام ميدارم:
*بازيكنان و كادر فني قرارداد هاي فصل گذشته خود را دريافت نكرده اند،در واقع اكثريت اعضاي تيم حتي ١٥ درصد نيز دريافتي نداشته اند.اين در حالي بود كه بنده و همكارانم فصل قبل جهت موفقيت تيم هم قسم شده بوديم،اما مسئولين از تيم آذرخش نا اميد شده بودند.آنها حتي جواب تلفن ما را نميدادند و براي ديدن بازيها به سالن نمي آمدند.تنها چيزي كه بين بازيكنان و كادر فني موج ميزد اميد به آينده بود،ما هم قسم شديم تا هر چه در توان داريم براي نيل به هدف خود كه همان پديده شدن در انتهاي فصل گذشته بود انجام دهيم و در صورتي كه فصل بعد نيز بدين صورت ادامه يابد و از طرف مسئولين استان پشتيباني نشويم فوتسال را كنار گذاشته و هر كس پي زندگي خودش برود.
خدا را شاكرم كه توانستيم با كمك تماشاگران كه ياران هميشگي آذرخش بودند همانند سالهاي گذشته به آنچه اراده كرده بوديم برسيم و شرمنده آنها نشديم و پديده ليگ برتر شديم.
اما در شروع اين فصل بنده شرمنده بازيكنان و ديگر عوامل فني شدم كه وقت عزيزان رو چندين سال گرفتم و تصورم اين بود كه اگر به ليگ برتر برسيم تمام مشكلات حل شده و نگاه مسئولين جلب و باشگاه به تعهدات خود عمل ميكند.ولي در حال حاضر ميبينيم عمر و جواني عزيزان است كه هدر رفته ، در صورتي كه اگر در هر كسب و كاري در اين سالها زمان ميگذاشتيم از نظر مالي تامين بوديم.
در شروع فصل جديد، آقاي مدير عامل دوباره با حرف هاي جديد ، به عبارتي دروغ هاي جديد و وعده هايش همه را دلگرم به شروع كرد ولي كماكان شرايط بدتر و بدتر ميشود.
حتي شرايط اوليه تمرين آماده و فراهم نيست در صورتي كه تنها تيم ليگ برتري(توپي) استان هرمزگان هستيم، تنها تيم بومي كه از صفر به ليگ برتر رسيده است هستيم.
زماني آدم احساس غربت و بدبختي ميكند كه در شهر و استان خود، تنها ٤ روز مانده به شروع مسابقات جلسه اي ترتيب ميدهند و سخن از ادامه تيم داري ميكنند و دستور شروع تمرينات را ميدهند، كه اين خود نوعي توهين به بازيكنان، مربيان و هواداران فوتسال است.
پس از آن نيز تمرينات فقط با حضور ٧ بازيكن آغاز ميشود(به دليل پرداخت ناچيز قرارداد هاي فصل قبل)
احساس حقارت ميكنيم زماني كه ميبينيم آب و يخ و لباس تمريني و توپ و كاور نيز براي تمرينات آماده نشده است.
احساس پوچي ميكنيم وقتي شرايط حتي يك بازي دوستانه با استان هاي همجوار نيز براي ما فراهم نميكنند.
در خلوت خودم بغض گلويم را ميگيرد وقتي به بدبختي و بيچاره گي و مظلوم بودن بومي هاي هرمزگان فكر ميكنم،وقتي به تبعيض ها فكر ميكنم.اين مشكلات در حالي است كه كمي آن طرف تر براي حضور در ليگ دسته دوم ، اردوي تهران برگزار ميشود و از بازيكنان تست گرفته ميشود و يك تيم بسته ميشود.
فكر كردن به اين مسائل باعث ميشه دل آدمي بگيره ، ولي اين چند سال به عشق مردم براي اينكه بتوانيم به همه ثابت كنيم بومي ميتواند حتي در بالاترين سطح براي سربلندي مردم استانش بجنگد و پرچم غيرت و تعصب و غرور هم استاني هايش رو بالا نگه دارد.
اميدوارم توانسته باشيم در اين چند سال نه براي مسئولين(چون يافت نميشوند)بلكه براي مردم استانم كاري كرده باشيم و به آنها نشان دهيم كاري كه ديگران با دست هاي پر انجام ندادند ما با دستهاي خالي انجام داده ايم.
مسئوليني كه هيچ وقت قدم پيش نميگذارند و به داد تيم نميرسند و كمك نميكنند تا به حرف خودشان كه تيم بومي به جايي نميرسد برسند.به همه مسئول نما هاي استان تبريك ميگم كه با نامردي تمام پشت هم استاني هاي خودشون رو خالي كردند و دست آنها رو نگرفتند،در حالي كه وظيفه اي جز اين نداشتند.كساني كه از عدالت علي فقط حرف ميزنند و به عمل به آن اعتقادي ندارند.
در آخر تشكر فراوان دارم از حاج احمد مرادي عزيز نماينده مجلس شوراي اسلامي كه در اين چند ساله مثل ايشان نديدم ،يك مرد به معناي واقعي.مردي كه از اول فصل تمام تلاش خودش را جهت حل مشكلات باشگاه كرد و حتي به باشگاه در حد توان كمك مالي نيز كردند،خداوند به ايشان اجر بدهد انشالله
ديگر مسئولين استان و باشگاه را نيز به خدا واگذار ميكنم.هر چند زمانه اي شده كه ترس از خدا نيست،در واقع در حرف ترس از خدا وجود دارد اما در عمل ترسي نيست.
از همه هواداران تشكر ميكنم كه هر چه داريم از آنهاست.بنده را حلال بفرماييد چون توان آدمي حدي دارد و بنده احساس ميكنم به آخر راه رسيده ام.
یا حق ➖➖➖➖➖➖➖
نوشته استعفای عباس روز پیکر از سرمربی گری آذرخش اولین بار در هرمزگانی دات نت پدیدار شد.

استعفای عباس روز پیکر از سرمربی گری آذرخش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog