«ورود آقایان ممنوع» قسمت دوم ندارد

خبرگزاری صبا: علیرضا سرتیپی ساخت دومین قسمت «ورود آقایان ممنوع‌« در سال جاری را تکذیب کرد.

قسمت دوم «ورود آقایان ممنوع» امسال ساخته نمی‌شود

علیرضا سرتیپی یک از دو تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» در رابطه با صحبت‌های مطرح‌شده در رابطه با ساخت قسمت دوم این اثر سینمایی به ما، گفت: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد، در حال حاضر امسال تنها به ساخت فیلم سینمایی «سردبیر» هستیم.

وی با اعلام اینکه اگر قسمت دوم «ورود آقایان ممنوع» تولید شود، پیمان قاسمخانی مجددا سناریوی آن را به تحریر درخواهد آورد، خاطرنشان ساخت: امیدوارم که شرایط برای ساخت دومین قسمت « ورود آقایان ممنوع» مهیا شود، ولی احتمال این اتفاق در سال جاری خیلی از ذهن به دور است.

«ورود آقایان ممنوع» با بازی رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی،بهاره رهنما، فلامک جنیدی، زهره حمیدی، ستاره پسیانی، حدیث میر امینی، مهرناز بیات و علی صادقی درباره یک مدرسه پیش‌دانشگاهی است که ارتباط دانش‌آموزان و مدیران ماجراهای طنزی را بوجود می‌آورد.

اواخر بهار سال 1390 «ورود آقایان ممنوع» به روی پرده سینما رفت و به فروش نزدیک به چهار میلیارد تومان دست پیدا کرد و مورد توجه اصحاب رسانه و منتقدان بسیاری قرار گرفت.

بیشتر در رسانه‌ها اعلام شده بود که داستان قسمت دوم «ورود آقایان ممنوع» در دبیرستان نمی‌گذرد و شامل اتفاقاتی است كه حول شخصیت‌های فیلم در خارج از مدرسه رخ می‌دهد.

«ورود آقایان ممنوع» قسمت دوم ندارد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog