کشف انسانی کاملا عجیب

کشف انسانی کاملا عجیب 
کشف انسانی کاملا عجیب – دانشمندان زنی را شناسایی کردند که سلول های مخروطی چشمانش بسیار متفاوت تر از چشمان انسان عادی می باشد. سلولهای مخروطی چشم توانایی تشخیص رنگ ها را دارند و اشکال را به شکل های رنگی درمی آورد.
براساس یافته های بدست آمده این زن می تواند ۹۹میلیون رنگ بیشتر از سایرین ببیند. بنابراین می توان گفت این زن قدرت بینایی ماورا طبیعی دارد.
 

 
دانشمندان عنوان tetrachromats  را برای این زن انتخاب کرده اند. تعداد این افراد در دنیا بسیار اندک می باشد، این افراد چشمانشان دارای ۴نوع سلول مخروطی می باشد، در حالی که انسان های عادی سه نوع سلول مخروطی در چشمانشان دارند.
هرکدام از این سلولهای مخروطی می توانند ۱۰۰نوع رنگ را تشخیص دهند، عملکرد هرکدام از این سلولها از یکدیگر ترکیب می شوند و توانایی تشخیص میلیونها رنگ را ایجاد می کند. که می شود چشم خارق العاده نامش را گذاشت …
افرادی که دچار کوررنگی هستند، تنها دو نوع سلول مخروطی دارند، بنابراین این افراد می توانند تنها ۱۰هزار سایه رنگ را تشخیص دهند. پستاندارانی مانند سگها و میمونها در دسته ی کوررنگ ها قرار می گیرند. اما حالا در انگلیش پزشکی شناسایی شده است که می تواند ۱۰۰میلیون رنگ را تشخیص دهد که تصور آن نیز رویایی می باشد.

مطالب بیشتر عکسهای جالب از نقاشی روی درخت برای دکور منزل عکس درخت قرمز ۵ توصیه به خانم های شاغل ۱۵ عکس از طراحی حیوانات در فتوشاپ
نوشته کشف انسانی کاملا عجیب اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

کشف انسانی کاملا عجیب


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog