[ویدیو] تست سرعت Galaxy S7 و OnePlus 3

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
سریع‌ترین گوشی اندرویدی تولید شده، بدون شک پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S7 است؛ طوری که این گوشی توانسته از تمام تست‌ها و آزمایش‌ها، بهتر از هر گوشی اندرویدی دیگری عمل کند. با این حال، جدیدترین گوشی شرکت وان‌پلاس را هم نباید دست کم گرفت. این گوشی که یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و شش گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) دارد، از نظر سخت‌افزاری از گلکسی S7 سامسونگ بهتر است. در حالی که OnePlus 3 نتوانست بود در تست‌های اولیه‌اش، به گلکسی S7 برسد، شرکت وان‌پلاس بروزرسان جدیدی برای گوشی‌اش عرضه کرده است.
مثل همیشه، آزمایش گلکسی S7 و OnePlus 3 با اجرای مجموعه‌ای از فرمان‌های یکسان انجام می‌شود.
بروزرسان OnePlus 3 قرار است کاری کند تا این گوشی، بتواند بهتر از حافظه‌ی شش گیگابایتی‌اش استفاده کند و عملکردی سریع‌تر داشته باشد. با توجه به اینکه بروزرسان OnePlus 3 عرضه شده است، می‌توانیم دوباره گلکسی S7 و OnePlus 3 را کنار هم قرار دهیم و سرعت آن‌ها را مقایسه کنیم.
مثل همیشه، آزمایش گلکسی S7 و OnePlus 3 با اجرای مجموعه‌ای از فرمان‌های یکسان انجام می‌شود، چون اجرای نرم‌افزارها، بهتر از بنچمارک‌ها وضعیت یک گوشی را نشان می‌دهند.
می‌توانید در ادامه، ویدیوی مقایسه گلکسی S7 و OnePlus 3 را ببینید. این ویدیو، گوشی‌ها را در اجرای برنامه‌ها، رندر ویدیو و قابلیت Multi-Tasking (اجرای چند برنامه با هم) تست می‌کند. ویدیو را ببینید و سرعت دو گوشی را بسنجید.
/wp-content/uploads/2016/07/Galaxy_S7_vs._OnePlus_3_Speed_Test_SUB.mp4
‌‌‌‌‌

مطلب [ویدیو] تست سرعت Galaxy S7 و OnePlus 3 برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

[ویدیو] تست سرعت Galaxy S7 و OnePlus 3


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog