دانلود نرم افزار طراحی قطعات صنعتی SolidWorks 2016 SP4.0

نرم افزار SolidWorks 2016 طراحی قطعات صنعتی ، یک نرم افزار قدرتمند و شناخته شده برای طراحی و شبیه سازی حرفه ای قطعات صنعتی ، مهندسی و کامپیوتری به صورت 3D می باشد . کمپانی قدرتمند Dassault Systemes پیش از این نسخه های دیگری را در دسترس کاربران داده است که همچنین میتوانید از نسخه پیشرفته تر 2016 برای طراحی های مهندسی خود استفاده کنید . در نرم افزار SolidWorks 2016 Premium شما می توانید با استفاده به طور خودکار به کار تولید صنعتی در هر دو د مرحله طراحی و آماده سازی فن آوری تولید محصولات مختلف از هر گونه پیچیدگی و هدف ، ماژول های خاص کمک خواهد کرد برای حل مشکلات در طول تولید و … را به کار گیرید . در نرم افزاری SolidWorks 2016 همه جنبه های جامع از فرآیند توسعه محصول را همراه با محیط بصری سه بعدی پوشش می دهد . این محیط ها عبارتند از طراحی 3D ، شبیه سازی ، طراحی برق ، مدیریت داده ها و محصولات فنی و … علاوه بر این با اضافه شدن ویژگی های جدید از جمله فناوری کلاد امکان دسترسی به پلت فرم 3DExperience و قابلیت های مبتنی بر آن آسان تر شده و طراحان و مهندسان می توانند رشته های متعددی را با سهولت و کوتاه تر شدن چرخه طراحی به مرحله بهره برداری برسانند . همچنین ابزار هایی برای ارائه سریع محصولات به بازار طراحی شده است که با نو آوری و هماهنگی همراه شده است . نرم افزار SolidWorks 2016 Premium طراحی و ارتباطات ، سیم مهار و نصب و راه اندازی فراگیر ، حق بیمه ، SWR-برق ، لوله کشی ، تجزیه و تحلیل مهندسی قدرت ، ثبات ، انتقال حرارت ، تجزیه و تحلیل فرکانس ، خطی و غیر خطی ، شبیه سازی دینامیک مکانیزم ها ، حرکت ، گاز ، دینامیک سیالات ، شبیه سازی جریان ، اپتیک و نورپردازی ، تجزیه و تحلیل زنجیره بعدی ، آماده سازی داده ها برای IETM ، مدیریت داده ها و فرآیندها در مرحله دروازه های ورودی از (SWE-PDM) را برای شما فراهم می کند . تمرکز بر فرایند های طراحی در نرم افزار  SolidWorks 2016 Premium باعث سریع تر شدن سیستم CAD می شود ، به گونه ای که حل مشکلات پیچیده سریع تر و راحت با استفاده از ابزار ابتکاری برای حل مشکلات پیچیده ،  فرآیندهای طراحی موازی ، استفاده از فرآیندهای طراحی یکپارچه برای محصولات مکاترونیک ، مهندسی همزمان در یک پلت فرم واحد ، طراحی ساده قطعات الکترونیکی و مکانیکی ، و همچنین همکاری با رشته های متعدد از طراحی تا ساخت امکان پذیر خواهد بود . نرم افزار SolidWorks 2016 Premium دارای ویژگی های بسیاری پیشرفت و بهبود یافته می باشد ، که اکثر آنها مطابق با خواسته های کاربران اجرا شده است . این نسخه فراهم فرصت های بیشتر برای اجرای سریع تر و کارآمد از پروژه می باشد .

ویژگی های نرم افزار SolidWorks 2016 Premium :
– ابزاری بسیار حرفه ای و قدرتمند برای دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک ، مهندسی صنایع ، نقشه کشی صنعتی و دیگر رشته های مهندسی فنی
– طراحی و ارتباطات ، سیم مهار و نصب و راه اندازی فراگیر ، حق بیمه ، SWR-برق ، طراحی های لوله کشی ، تجزیه و تحلیل مهندسی قدرت ، ثبات ، انتقال حرارت ، تجزیه و تحلیل فرکانس ، خطی و غیر خطی ، شبیه سازی دینامیک مکانیزم ها ، حرکت ، گاز ، دینامیک سیالات ، شبیه سازی جریان ، اپتیک و نورپردازی ، تجزیه و تحلیل زنجیره بعدی ، آماده سازی داده ها برای IETM ، مدیریت داده ها و فرآیندها در مرحله دروازه های ورودی از (SWE-PDM)
– قابلیت مدلسازی و طراحی قطعات صنعتی ، آنالیز و شبه سازی
– دارای تکنولوژی های CALS
– رابط کاربری بهبود یافته

– تغییر طراحی رابط کاربری

– پوسته پوسته شدن UI بهبود یافته برای صفحه نمایش با وضوح بالا

– آیکون های سبک جدید

– بازسازی سیستم مختصات

– موارد جزئی از انتخاب

– ورودی قابل ارتقا زمینه PropertyManager

– قابلیت مونتاژ

– امکان پیش نمایش پروژه ها

– کپی کردن اجزای مختلف

– تغییر نام قطعات در درخت طراحی FeatureManager

– تعویض مونتاژ با قطعات multibody

– گزارش در مورد هزینه های مجمع

– هزینه یابی بر اساس قوانین

– دارای نقشه ها و جزئیات

– کوتاه شدن ابعاد خطی

– مدل انواع شکستن در نقاشی

– قطعات و مجموعه های متن

– مرتب سازی مجدد مواضع گروه

– چرخش مدل

– اضافه کردن یادداشت به اسناد با استفاده از eDrawings

– یکپارچه سازی با CircuitWorks آرشیو
–  دسترسی به همکاری های اجتماعی و ابزارهای مدیریت داده ها به صورت آنلاین بر روی پلت فرم 3DEXPERIENCE

– ایجاد میله و لوله با سطح مقطع دایره ای
– انتخاب نقاط ثانویه با استفاده از نور پویا
– ویرایش تنظیمات متعدد از مولفه جعبه ابزار
SolidWorks 2016

دانلود نرم افزار طراحی قطعات صنعتی SolidWorks 2016 SP4.0


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog