افزونه مدیریت نمایش ابزارک ها در وردپرس

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
گاهی طراحی های اختصاصی باعث میشود تا نیاز به ابزارهایی پیدا کنید که بتواند سبک اختصاصی شما در پیاده سازی به عهده بگیرد. گاهی شما نیاز دارید تا برگه های سفارشی در وبسایت وردپرس خود بسازید و علاوه بر محتوای ویژه ای که دارد تمایل دارید که در این صفحه تمامی مشخصات و ویژگی های به کار رفته با دیگر برگه ها و صفحات متفاوت باشد. ابزار امروز به کار شما می آید.
   افزونه سئو SEO Ultimate
افزونه وردپرس مدیریت نمایش ابزارک ها Display Widgets
توضیح مختصر این افزونه وردپرس را این طور میتوان بیان داشت: به سادگی در صفحات مخصوص و ویژه ابزارک های خود را برای نمایش غیر فعال کنید. براحتی یک گزینه تیک زدنی به ابزارک ها اضافه کنید تا مدیریت آسان تری روی ابزارک های خود برای نمایش داشته باشید. بله دوستان این افزونه وردپرس به شما امکان سفارشی سازی هرچه بیشتر صفحات در وردپرس را داده و در کنار آن نیز به شما کمک میکند تا مدیریت بهتری روی نمایش ابزارک ها در صفحات و برگه های ویژه و سفارشی داشته باشید.
با این افزونه میتوانید محتوای ابزارک ها و سایدبار خود را بر اساس برگه های مختلف، دسته بندی ها، طبقه بندی های سفارشی انجام دهید و حتی با افزونه ترجمه ساز WPML که میتواند وبسایتی دو یا چندزبانه را برای شما بسازد نیز هماهنگی داشته باشد. یک سایدبار بسازید و ابزارک ها را در آن سایدبار برای نمایش مدیریت کنید. به این شیوه شما میتوانید ارائه بهتری داشته باشید. این افزونه یکی از افزونه های پرکاربرد وردپرس است و کاربران زیادی دارد.
 
افزونه وردپرس Display Widgets
   دریافت مستقیم Display Widgets
   مشاهده مشخصات
 
امیدواریم استفاده برده باشید
منبع:  فریش تم  – ارائه دهنده: قالب موزیک وردپرس – قالب نمونه کار وردپرس – قالب پزشکی وردپرس

افزونه مدیریت نمایش ابزارک ها در وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog