غیر فعال سازی تمام دیدگاه ها با یک کلیک

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
وردپرس را برای هر منظوری میتوان به کار گرفت. یکی از این زمینه ها وبسایت های خبری است که خوراک وردپرس است در عرض چند دقیقه میتوان با ابزارهای آماده شده و یک قالب حرفه ای وردپرس وبسایت وردپرسی تمام حرفه ای را پیاده کرد. خب یکی از ویژگی های وبسایت های خبری کاربران و بازدیدهای فراوان است.
در این بین کاران هم همیشه به درج دیدگاه خود پیرامون مطالب میپردازند. اما میدانید که گاهی دیدگاه های بسیار زیاد کاربران میتواند دردسر آفرین باشد. سابقا امری نیز رایج بود که با نام هک از طریق دیدگاه شناخته می شد اما بهتر است بدانید که با نسخه های جدید وردپرس این مشکل رفع شد اما سرچشمه اصلی کجا بود.
اگر در حال حاضر تمایل داشته باشید درباره این نوشته دیدگاهی را به ثبت برسانید فقط میتوانید از کلمات استفاده کنید. حال اگر در فرم های پیشرفته تری نیز نیاز باشد شاید از شما خواسته شود تا یک تصویر بارگذاری کنید. اما هک از طریق دیدگاه ها چگونه دامنگیر عده ای شده بود. خب اصل کار به اینجا بر میگردد که در گذشته همین وردپرس کاربران میتوانستند در کنار دج دیدگاه خود نیز از کدها استفاده کنند و این گونه بود که هکر با استفاه از کد تقاضای دسترسی به بخش های مختلف و ردپرس را ارسال میکرد و البته به دلیل وجود باگ هایی که اجازه استفاده از کد را به کاربران در دیدگاهشان داده بوند می شد به قسمت هایی دسترسی داشت. حال که این مشکل رفع شده شاید شما باز نیاز داشته باشید تا دیدگاه های یک نوشته یا صفحه را بطور کلی غیر فعال کنید پس با ما باشید.
   افزونه انتقال کابران از صفحاتی مانند ۴۰۴
افزونه وردپرس غیر فعال سازی دیدگاه ها Disable Comments
یک افزونه وردپرس بسیار پرکاربرد که بسیار محبوب بوده و فقط برای یک کار طراحی شده است با این افزونه میتوان تمام دیدگاه ها در مورد یک نوشته را به سادگی غیر فعال کرد. مدیر میتواند دیدگاه های یک نوشته سفارشی را انتخاب کرده و دیدگاه های آن نوشته را غیر فعال کند تا در آینده نیز امکان درج دیدگاه یا نظر در رابطه با نوشته سفارشی وجود نداشته باشد. این افزونه وردپرس در کنار نوشته ها برای غیر فعال سازی میتواند دیدگاه های یک را برای غیر فعال سازی به عهده بگیرد.
اگر تمایل دارید که در نوشته های سفاشی یا بعضی صفحات و برگه ها دیدگاهی توسط کاربرانتان درج نشود و امکان نظر دهی نباشد از این افزونه استفاده کنید.
توجه: اگر تمایل دارید فقط برای چند نوشته خود دیدگاه ها را غیر فعال کنید میتوانید این کار را بدون نیاز به این افزونه انجام دهید. برای اینکار کافیست به صفحه ویرایش نوشته یا برگه رفته و در پایین صفحه با قسمتی به نام “دیدگاه ها” در بخش تنظیمات نمایش میتوانید دیدگاه ها را برای نوشته خود غیر فعال کنید.
 
افزونه وردپرس Disable Comments
   دریافت مستقیم Comments
   مشاهده مشخصات
امیدواریم در استفاده از این افزونه وردپرس با مشکلی روبه رو نشوید
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب دایرکتوری وردپرس – قالب تجاری وردپرس – قالب بازی وردپرس

غیر فعال سازی تمام دیدگاه ها با یک کلیک


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog