افزونه ناوبری پیشرفته بین صفحات

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
یکی از بخش های مهم هر بستری که کاربران نیاز دارند در تا در محیط آن به جستجوی اطلاعات بپردازند و نیاز خود را برآورده سازند تجربه کاربری است در واقع تجربه کاربری است که همیشه طرفدارانی را برای یک پلتفرم یا بستر مهیا میکند. وردپرس نیز یک پلتفرم یا بستر ارائه و فعالیت است که فعالیت گسترده حال حاضر در بستر اینترنت را پوشش میدهد. خب شما میدانید که کاربران برای جستجو و در حالت کلی گشت و گذار در یک وبسایت و جستجوی موارد مورد نیاز به ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند با آن ها در این محیط مجازی حرکت کنند و جابجایی های موررد نیاز را انجام دهند. به این فرایند نیز ناوبری میگویند یعنی کاربر خود را بین موقعیت های مختلف در وبسایت حرکت میدهد. یکی از این موقعیت ها که نیاز به ناوربری دارد بخش صفحات است. پس برای بیان بهتر لازم است تا پایان معرفی ابزار امروز با ما باشید.
   یکپارچه سازی سرویس های گوگل با وردپرس
افزونه وردپرس ناوربری بین صفحات WP-PageNavi
میدانید که هنگامی که کاربران به وبسایت شما وارد میشوند با با صفحه اصلی وبسایت روبه رو میشوند و میتوانند در پایین صفحه با ابزاری که در دسترس قرار گرفته به صفحات و مطالب پیش تر دسترسی داشته باشند. خب این ناوربری را شما میتوانید پیشرفته تر کنید تا کاربران شما احساس راحتی بیشتری در رابطه با دستیابی به مطالب گذشته داشته باشند. از این نظر که شما ناوبری را به وبسایت خود در حد با کفیتی رسانده اید نیز امری خوشایند و مخاطب پسند است.
برای اینکار لازم است تا شما افزونه وردپرس یاد شده را نصب و فعال کنید و سپس در تنظیممات آن به سفارشی سازی بپردازید تا فریاند ناوبری بین صفحات را متناسب با وبسایت خود در دسترس قرار دهید. برای استفاده آسان تر از این افزونه نیز حتما سری بزنید به صفحه نصب این افزونه وردپرس تا از چند و چون کار نیز کمی بهتر مطلع شوید.
 
افزونه وردپرس WP-PageNavi
   دریافت مستقیم PageNavi
   مشاهده مشخصات

دوستان ممنونیم که با ما همراه شدید .
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب دایرکتوری وردپرس – قالب تجاری وردپرس – قالب بازی وردپرس

افزونه ناوبری پیشرفته بین صفحات


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog