افزونه نمایش کاربران آنلاین در پیشخوان

سلام دوستان
 
موضوع آموزش:
بدون هیچ مقدمه ای ابزاری که امروز برای معرفی در زمینه افزونه های رایگان وردپرس در نظر گرفته ایم ابزاری است که میتواند نمایشی از کاربران و در واقع کسانی که در حال حاضر در وبسایت وردپرسی شما حضور دارند را نمایش دهد. در اصل این افزونه فقط یک افزونه ساده برای نمایش تعدا کاربران آنلاین نیست که بتوان با چند قطعه کد نیز کاری که این افزونه انجام میدهد را انجام داد بلکه این افزونه بخش مشخصی را برای کاربران آنلاین و حال حاضر وبسایت در نظر گرفته است که شما نیز میتوانید در ادامه این معرفی با ما باشید.
   پنل آخرین اخبار در بخش های مختلف وردپرس
افزونه وردپرس نمایش کاربران آنلاین WP-UserOnline
به طور مختصر و مفید این افزونه وردپرس میتواند تعداد کاربران وبسایت شما را در وبسایت وردپرسی در حالت کلی به نمایش در آورد. البته ویژگی های نمایشی این افزونه وردپرس بیشتر است برای مثال میتواند تعداد کاربران مهمان، اعضای وارد شده و موتورهای جستجو را نمایش دهد. اما قابلیت های این افزونه نیز بیشتر است. شما میتوانید یک صفحه مخصوص کاربران آنلاین خود بسازید که این افزونه آمار خود را در آن نمایش دهد. کاربرانی که ثبت نام کرده اند نیز میتوانند با کلیک روی نام های کاربران دیگر به صفحه پروفایل مخصوص آنها دسترسی داشته باشند.
پس از نصب افزونه در قسمت “در یک نگاه” وردپرس فارسی در پیشخوان مدیریت میتوان کاربران آنلاین را نیز در همان جا مشاهده کرد. در واقع نمایش تعداد کاربران نیز برای مدیریت در همان پیشخوان و دسترسی به آنها ممکن است. بخش تنظمیات این افزونه نیز بسیار ساده بوده و شما گزینه های پیچیده ای برای نظیمات پیش رو ندارید هر چند که فعلا زبان فارسی به این افزونه وردپرس فعلا افزوده نشد است. اما خب اگر برای شما کاربری است و میخواهید با نمایش آمار کاربرانتان پتانسیل وبسایت خود برای پذیرش تبلیغات را نمایش دهید میتوانید از این افزونه نیز استفاده کنید.
 
افزونه وردپرس WP-UserOnline
   دریافت مستقیم WP-UserOnline
   مشاهده مشخصات
 
دوستان ممنونیم که با ما همراه شدید .
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: آموزش سئو وردپرس – آموزش ووکامرس – آموزش امنیت وردپرس

افزونه نمایش کاربران آنلاین در پیشخوان


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog