به روزترین روش های ترمیم پوست

به روزترین روش های ترمیم پوست
برای جوان ماندن و جوان شدن لطفا چند دقیقه همراه ما باشید در سایت نیوحرف . کام …
امروزه یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی پوست و جوانسازی پوست، روش کشیدن پوست می باشد.و ما سعی داریم در این مقاله به شما مخاطبان عزیز در مورد دو تا به روز ترین و کاربردی ترین روش های ترمیم پوست و زیباسازی، توضیحاتی ارائه دهیم:
کربوکسی تراپی
 

 
در ابتدا باید توضیحی در مورد نام این روش و چگونگی آن خدمتتان ارائه دهیم، این روش همانطور که از اسمش برمی آید، با استفاده از گاز کربنیک، به کشیده شدن پوست کمک میکند.نظر شما عزیزان را به مقاله ای که در سایت کلینیک پوست و مو وارسته ، درباره کربوکسی تراپی نوشته شده است جلب میکنیم:
کربوکسی تراپی یکی از متدهای زیبایی و کشیدن پوست می باشد که دارای تاییدیه FDA است و تا کنون عارضه خاصی درباره این روش گزارش نشده است. روش کربوکسی تراپی مشابه مزوتراپی است با این تفاوت که به جای تزریق مایعات مزوتراپی ، گازکربنیک زیر پوست تزریق می شود.
طی این فرآیند به دلیل آن که بدن باید گازکربنیک را دفع نماید، هموگلوبین اکسیژن رها میشود تا گاز کربنیک را جذب کند و از محیط خارج نماید. این فرایند موجب خواهد شد که سیلاب اکسیژن در منطقه ایجاد شود و سلول ها از آن بهرمند شوند، دوم آن که باعث تحریک سلول های فیبروبلاست می شود که آنها تولید کلاژن نموده و موجب کشیدن پوست می شود.
 
مزوتراپی
به روزترین روش های ترمیم پوست
 

 
یکی دیگر از روش های زیباسازی پوست که امروزه بسیار مدنظر پزشکان و افراد دنیا قرار گرفته است، روش مزوتراپی می باشد.این روش که نسبتا جزو روش های تهاجمی ترمیم پوست می باشد، بسیار برای رفع چین و چروک های صورت کاربردی می باشد و برای کارآمدی آن، پیشنهاد میکنیم که حتما به کلینیک زیبایی ای با تجهیزات تکمیل و مدرن بروید.در ادامه توضیحات جناب آقای دکتر شمس دباره این روش درمانی را باهم مطالعه میکنیم:
وقتی زیر پوست خالی میشود و شکستگی هایی در پوست صورت میگیرد، بصورت چروک ظاهر میگردد. بطور معمول استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌توانند پیشرفت چروک های صورت را کند یا متوقف کنند. برای رفع چروک‌های به ‌وجود ‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است، که یکی از این روش ها  مزوتراپی  می باشد.
مزوتراپی یکی از روش های زیباسازی پوست بدون عمل جراحی است که طی آن داروهای هومیوپاتیک که معمولا توسط پزشکان طب جایگزین تجویز می‌گردد، وارد پوست می‌شود. درباره این روش باید بگوییم که تا حدودی تهاجمی است و با تزریق زیر یا داخل جلدی ماده ای متشکل از عصاره های گیاهی، مواد هومیوپاتیک، داروها، ویتامینها و سایر مواد حیاتی در مقادیر میکروسکوپی انجام می‌شود.

دستگاه مزوتراپی
به روزترین روش های ترمیم پوست
 

 
مزوتراپی را میتوان در واقع نوعی روش انتقالی دارو دانست بیشتر و باید با پرسازی بافت افتراق داده شود. در این روش درمانی مدرن و تازه، داروها بجای ورود از طریق مجرای دهانی، بطور مستقیم تزریق می شوند. این تزریق های متعدد توسط دستگاه مزوتراپی در فواصل منظم در پوست صورت می گیرد.
 
از اینکه میزبان شما در سایت نیوحرف هستیم بسیار خرسندیم .
با تشکر

مطالب بیشتر معرفی چهار شمارشگر وب سایت و وبلاگ زیباترین سواحل جهان عکس .. تنظیم دکور آشپزخانه گوشی Oukitel K10000 با باطری ۱۰.۰۰۰ میلی آمپر
نوشته به روزترین روش های ترمیم پوست اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

به روزترین روش های ترمیم پوست


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog