برج میلاد ؛ پاتوق خوش گذرانی برای تهرانی های اهل دل!

فلاح: امروز در میان شلوغی های پایتخت ایران به برج سر به فلک کشیده اش می رویم . به قلب این سازه پرآوازه سری می زنیم و به گشت و گذار در آسمان خراش پایتخت ادامه می دهیم. به این سازه نزدیک و نزدیک تر می شویم و امکانات و تفریحات آن را مورد بررسی قرار می دهیم . اگر برای اوقات فراغت خود در تهران برنامه ای ندارید ، این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مجموعه بزرگی از تفریحات و سرگرمی ها بر بلندای آسمان پایتخت آشنا شوید .



دنیایی متفاوت در برج میلاد

دنیایی که درون برج میلاد تهران وجود دارد با آنچه در نما می بینید کاملا متفاوت است . وقتی وارد برج میلاد می شویم انتخاب های زیادی از گردش و تفریح پیش روی ما قرار می گیرد که شاید ساعتها طول بکشد تا همه این دنیای متفاوت را درک کنیم . برای آنکه در این دنیای متفاوت ساعت های خوشی را بگذرانید اول باید همه امکانات ان را بشناسید .



ماقصد داریم همه آنچه که برای گذراندن اوقاتی خوش در برج میلاد لازم است بدانید را در اختیار شما قرار دهد . در ادامه شما را با کلیه امکانات و تفریحاتی که در گردش خود می توانید از آنها استفاده کنید آشنا می کنیم .

دیدنی های برج میلاد

به آسمان خراش پایتخت که قدم می گذارید ، تماشای دیدنی هایش را از دست ندهید . این برج مجموعه ای از دیدنی ها را در خود دارد که در ادامه با آنها می پردازیم :

۱- مرکز خرید برج میلاد



اگر از آن دسته آدمهایی هستید که یک خرید حسابی حال شما را جا می آورد ، طبقات لابی برج میلاد را فراموش نکنید . ۸۳ واحد تجاری در این ساختمان ، تجربه ای متفاوت از خرید را پیش روی شما می گذارند.

ورود به ساختمان لابی برج و مرکز خرید رایگان و از ساعت ۱۲٫۰۰ تا ۲۴٫۰۰ امکان پذیر است .


2- سکوی دید باز و بسته برج میلاد

سکوی دید بسته در طبقه چهارم راس قرار گرفته و کاملا سر پوشیده است. این قسمت برج فقط دید کلی از تهران را برای علاقه مندان فراهم می کند اما سکوی دید باز محلی است در ارتفاع ۲۸۰ متری با زیر بنای ۳۰۰۰ متر مربع که بازدیدکنندگان در آن می توانند تهران را از بالای برج تماشا کنند .

این قسمت از برج مانند تراسی بزرگ دور تا دور برج را فرا گرفته و در واقع همان قسمتی از برج است که بزرگترین قطر را در طبقات برج دارا است و بیرون تر از سایر قسمت های برج به نظر می رسد . دوربین های نصب شده در آن امکان دیدن قسمت های مختلف تهران را برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان فراهم می کنند .






سکوی دید باز برج میلاد


سکوی دید بسته برج میلاد


۳- موزه شهرداری برج میلاد



#موزه شهرداری برج میلاد تهران واقع در سکوی دید بسته قرار گرفته است .موزه شهرداری تهران بر طبق اجرای مصوبه شورای شهر و با هدف مستند سازی و آشنایی شهروندان و گردشگران با تاریخچه این نهاد به صورت دائمی در برج میلاد دائر است.


۴- موزه مشاهیر برج میلاد



موزه مشاهیر برج میلاد در طبقه پنجم راس برج و محلی برای نمایش آثار ویژه هنرمندان است .



در این موزه ماکت مشاهیر ایران زمین با هنرمندی ساخته و در معرض نمایش گذاشته شده است. مشاهیری چون پروین اعتصامی ، ستارخان ، کمال و الملک و بسیاری از چهره های شاخص کشور در این موزه قرار دارد .


۵- گنبد آسمان برج میلاد



آنچه با عنوان گنبد آسمان از آن یاد می شود ، گنبدی شیشه ای در آخرین طبقه عمومی برج، به ارتفاع ۱۳ متر می باشد.



این طبقه بر پایه مجموعه ای از نمادها ، اسطوره هاو روایت های کهن ایران زمین شکل گرفته و بازگو کننده تاریخ فرهنگ و تمدن نه هزار ساله ایرانیان از دوران امپراطوری بزرگ ایران تا زمان کنونی است. پایه و اساس طراحی این اثر، چهار عنصر اصلی آفرینش : آب، باد، خاک، آتش و نیز مفاهیمی همچون زندگی، مرگ، عشق، عدالت، مبارزه و صلح است.

برج میلاد ؛ پاتوق خوش گذرانی برای تهرانی های اهل دل!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog