دانلود بازی Soundtrack Attack 1.0.4 برای اندروید و آیفون

Soundtrack Attack یکی از بازی های بسیارز یبا و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی و اکشن می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Cartoon Network برای گوشی های اندروید و آیفون بصورت کاملا رایگان عرضه شده و همکنون در مارکت های پلی استور و اپ استور با امتیاز 4.4 از 5.0 قرار گرفته و جزء یکی از بازی های برتر این مارکت ها به شمار می رود . امروزه بیش از میلیون ها کاربر در سراسر جهان بازی Soundtrack Attack را دریافت کرده اند . در این بازی شما باید کاراکترهای مختلف را به سلیقه خودتان انتخاب کرده و در مسیرهای مختلف به دویدن بپردازید, باید توجه داشته باشید که کنترل تمامی آنها به عهده شما می باشد پس اگر علاقه مند به این سبک از بازی هستید آن را به هیچ وجه از دست ندهید .
در بازی Soundtrack Attack شما باید تمامی دشمنانی را که در مسیرتان قرار می گیرند را با ضربه زدن برکنار کنید تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . بازی حمله موزیکال دارای بیش از صدها مراحل چالش انگیز و بسیار زیبا می باشد و شما را ساعت ها سرگرم می کند . این بازی قابلیت سفارشی سازی شخصیت های بازی را به شما می دهد و شما می توانید به سلیقه خودتان کاراکترها را شخصی سازی کنید . بازی Soundtrack Attack با گرافیک بسیار بالا بصورت اچ دی و محیط سه بعدی به همراه موسیقی متن بسیار حرفه ای و هیجان آور طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا و آی او اس 6.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .
ویژگی های بازی Soundtrack Attack :
– محیط بازی بصورت سه بعدی
– گرافیک و صداگذاری بی نظیر
– کیفیت بازی بصورت اچ دی
– سبک بازی ماجراجویی و اکشن
– قابلیت سفارشی سازی کاراکتر
– موسیقی متن بسیار هیجان انگیز
– بازی در مکان های مختلف
– بیش از صدها مراحل هیجان انگیز
– پشتیبانی از زبان انگلیسی
– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی
– پشتیبانی از اندروید 4.1 به بالا و آی او اس 6.0 به بالا
Soundtrack Attack is a rhythm runner set to the music of Steven Universe!BATTLE TO THE BEAT.Let’s do this! Tap, hold, and swipe along to the music to unleash awesome attacks and outrun the Homeworld gems in Soundtrack Attack – Steven Universe.MAKE YOUR OWN GEM.Choose a Quartz, Ruby, or Pearl and make them your own. Customize your gem with hair, outfits, accessories, and weapons! Unlock even more options as you play.PLAY STEVEN UNIVERSE SONGS.Soundtrack Attack features the music from the Steven Universe soundtrack, including remixes of “We Are the Crystal Gems,” “Stronger Than You,” “Steven and the Stevens,” “Giant Woman,” and many more!Believe in Steven with Soundtrack Attack – Steven Universe!RIVACY INFORMATION: Your privacy is important to us at Cartoon Network, a division of Turner Broadcasting System, Inc. This game collects and uses information as described in Cartoon Network’s Privacy Policy linked below.
http://download.ir/wp-content/uploads/2016/08/Soundtrack.Attack-Trailer-www.download.ir_.mp4
 
 
شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید
Soundtrack Attack

دانلود بازی Soundtrack Attack 1.0.4 برای اندروید و آیفون


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog