متخصص دوربین گوشی‌های مایکروسافت به نوکیا بازگشت

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
شرکت مایکروسافت در حال کم کردن نیروهایش بویژه در بخش کسب و کار مربوط به گوشی‌هایش است. فقط برای نمونه می‌توان به اخراج  ۲۸۵۰ نفر از نیروهای این شرکت اشاره کرد که در ادامه عقب‌نشینی‌های مایکروسافت از کسب و کار سخت‌افزاری گوشی‌هایش رخ داده. در حالی که این غول نرم‌افزاری نیروهایی را که در بخش کسب و کار گوشی‌های نوکیا به استخدام درآورده بود اخراج کرده بخشی از این نیروها در سازمان‌های دیگر مشغول به کار شده‌اند.
برای نمونه یک گزارش جدید بیان می‌کند که Juha Alakarhu یکی از متخصصان رده‌بالا در حوزه دوربین که در شرکت مایکروسافت فعال بود این شرکت را ترک کرده و به نوکیا بازگشته است.
Alakarhu از جمله کسانی است که به شرکت نوکیا کمک کرد تکنولوژی PureView را توسعه دهد و عموما در رویدادهای خبری این شرکت برای نشان دادن آخرین پیشرفت‌ها در زمینه دوربین گوشی‌ها حضور داشت. قرار است این متخصص در شرکت نوکیا به عنوان رییس بخش دوربین‌های Ozo VR نوکیا بر روی تکنولوژی واقعیت مجازی فعالیت خواهد کرد. برخی از متخصصان دیگر شرکت‌های مایکروسافت و نوکیا هم در تحولات این مدت شرکت‌های مورد بحث را ترک کرده‌اند. در واقع فقط چندماه پس از اعلام این خبر که مایکروسافت قصد دارد کسب و کار گوشی‌های نوکیا را بخرد یکی دیگر از متخصصین این شرکت که از مدیران بخش عکاسی لومیا بود نوکیا را ترک کرد و به اپل پیوست.

منبع: The Verge


مطلب متخصص دوربین گوشی‌های مایکروسافت به نوکیا بازگشت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

متخصص دوربین گوشی‌های مایکروسافت به نوکیا بازگشت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog